الملاحظات

السلام عليكم اشاهد الأسئلة و عندما اريد الإجابة لا استطيع لا توجد أي خانة الإجابة ممكن مساعدة بارك الله فيكم

Please log in or register to answer this question.

3 Answers

by (752 points)
+4 votes

صباح الخير ..

خانة الاجابة موجودة حضرتك 

سواء في الحاسوب أو الهاتف ..

جرب حضرتك تاني .. 

by (752 points)
اوك . خليها بالمساء أفضل .
لما اشوف وجهة نظرك . ع الرغم انا مش احب ابدا الكلام عنهم . لانه من اختيار الاستاذ . يعني اكيد هو اكتر واحد فاهم وعارف كويس هي بتقول ايه .
by (752 points)
قوليلها عندنا قسم المدونة ممكن تكون مع الفريق
طالما بتعرف ياباني ممكن تكتب فيه ولو شئ بسيط جدا .. فرصة هتكون حلوة ان شاء الله
by (1.0k points)
خلاص تمام
وانا والله مش قصدي حاجه خالص يعني هو انا بيني وبينهم حاجه عشان اقول انهم مش كويسين ؟؟ طبعا اختيار استاذ ابراهيم علي عيني وراسي بس بقول من خلال تجربتي قبل كدا عارفه لو كنت درستها من عرب كنت قولت ماشي تمام انما اتراك يعني اصحاب اللغه نفسهم ولو شايفه ان الموضوع هيضايقك خلاص مفيش مشكلة انا بس كل اللي كنت عايزاه اني اقولك وجهة نظري بس .
واتمني تتقبلي كلامي وانه يعني لم يؤثر فيكي بشكل مش كويس .
شكرا رومانتيك علي السماح ليا بوقتك عشان اقولك علي اللي انا عايزاه ❤️
by (1.0k points)
يعني هي تعرف بس مش لدرجة كتابة مدونات يعني مثلا تعرف التحيات طلب الطعام الاعتذار التعرف علي اشخاص بعض الكلمات البسيطة المستخدمة في الحياة اليومية وهكذا .
وكل دا من الانمي وقناة تانية انسة مصرية عايشة ف اليابان وكدا يعني يمكن هي الوحيدة في عائلتي اللي بتحب الانمي عموما ربنا يوفقنا جميعا يا رب ❤️
by (752 points)
اه اوك . ان شاء الله نتعرف عليها قريب .
طيب بالنسبة للموضوع بعتذر انا مش عوزة نتكلم فيه . وجهة نظرك ما هقدر هفيدك ولا هينفع ابلغها لحد . فمن الافضل اني ما اعرفها ..
by (154 points)
+2 votes
حاول اعمل تسجيل خروج وادخل تاني يمكن حاجة معلقة

هتلاقي كلمة اجابتك وتحتها مربع تكتب فيه

ان شاءالله تتحل
by (331 points)
شكرا مكتوب لدي تم الإجابة
by (155 points)
+1 vote
السلام عليكم

جرب تجدد الصفحة -اخرج من الموقع وارجع ادخله -

او سوي تسجيل خروج وبعدها ادخل

مع العلم بعض الاسئلة الي مكتوب عليها (تم الاجابة)  هذه محد يقدر يجاوب عليها لان صاحبها اغلق السؤال
by (331 points)
نعم هذا بالضبط مكتوب تم الإجابة بارك الله فيك لآن فهمت جزاك الله خيرا
115 Online Users
10 Guest 105 Member
Today Visits : 54982
Yesterday Visits : 84189
Total Visits : 56563214

3.3k questions

10.4k answers

14.1k comments

2.4m users

مرحبًا بك إلى Zamericanenglish Q&A، حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين.
add
...