الملاحظات

السلام عليكم اشاهد الأسئلة و عندما اريد الإجابة لا استطيع لا توجد أي خانة الإجابة ممكن مساعدة بارك الله فيكم

Please log in or register to answer this question.

3 Answers

by (752 points)
+4 votes

صباح الخير ..

خانة الاجابة موجودة حضرتك 

سواء في الحاسوب أو الهاتف ..

جرب حضرتك تاني .. 

by (1.0k points)
مساء الخير رومانتيك اخبارك ايه ❤️❤️
by (752 points)
مساء النور رنا . بخير يا جميلة
انت عاملة أيه . معلش والله مقصرة معاك .
by (1.0k points)
أنا الحمد لله تمام ❤️ متعتذريش ابدا حضرتك مش مقصرة معايا ف أي حاجه الحمد لله وكمان أهم حاجه انك تكون بخير دايما ❤️.
كانت أول مرة النهاردة انشر حاجه ع الموقع بدون تحضير أو حتي تفكير لاني بجد اتضايقت من الحلقة بس هو الناجح دايما كدا وزي المقولة اللي بتقول اذ لم تجد لك حاقدا فاعلم أنك فاشل.
الحمد لله قربت اخلص موضوع عن اللغة العربية وهتكون اول مدونة ليا باللغة العربية الحمد لله
by (752 points)
بالعكس شوفت البوست بتاعك كان جميل
تمام حبوبة ان شاء الله يكون لك نصيب فيها
رنا ممكن بعد اذتك لو أي موضوع عن الموقع الأخر ابعتيلي هناك .
لان الموقع هنا بيغيير كتيير ههه .. موفقة حبيبتي . ومنتظرة موضوعك .
by (1.0k points)
تسلمي يا رب رومانتيك ❤️❤️
حاضر من عيوني مش هبعت حاجه عن طليق هنا تاني طالما بيغير وممكن يزعل منا وممكن توصل لاننا مندخلش هنا تاني هههه ❤️
بالتوفيق لك انت كمان يا رب ❤️
by (1.0k points)
مساء الورد رومانتيك اخبارك ايه ❤️❤️
by (752 points)
يسعد مساك حبيبتي ❤
بخير طول ما انت بخير .. انت عاملة ايه ؟
by (1.0k points)
أنا تمام الحمد لله تسلمي يا رب ❤️❤️
اسفة اتأخرت عليك شوية ف الرد ❤️
by (752 points)
لا تعتذري حبوبة ..
دايما بخير ان شاء الله ..
by (752 points)
حاضر من عيوني
by (1.0k points)
تسلمي يا رب هروح اسأله هناك بقي ❤️
by (752 points)
مرحبا رنا .
جبتلك حل للمشكل بتاعك
هتلاقيه مكتوب من زميلتي . في الموقع الاخر
ع نفس السؤال اللي كتبتي فيه تعليق ..
لو ظبط معاك الحل بلغيني ولو ما ظبط بلغيني برده .. بالتوفيق .
by (1.0k points)
صباح الفل رومانتيك ❤️
شكرا جدا لك شوفته سيمران هي اللي كتبته سجلت خروج وهحاول كدا شكرا جدا واسفة علي تعبك معايا
by (1.0k points)
رومانتيك مساء الورد اخبارك ايه ❤️❤️

لو سمحت أنا عندي سؤال صغير لو في مشاركة وانا عايزه اعملها كرابط في مشاركة تانية مش انا بحدد السؤال دا واضغط علي  copy link address  وبعد كدا اعمله كرابط واكتب عند نص العرض اللي انا عايزاه ولا حاجه تانية ؟
يعني في مقال جاهز وانا عايزه اعمل مقال تاني ودا يكون كرابط فيه مش هي دي الخطوات ؟
وشكراااا جدا ❤️❤️
by (752 points)
مساء النور يا جميلة
مظبوط صح كدة .. زي ما كتبتي الخطوات بالظبط ..
by (1.0k points)
شكرا جدا رومانتيك ❤️
كنت بحسب  Link text
يعني هو بالخطوات دي اما حد هيضغط علي مثلا اضغط هنا هيروح ع المقال اللي انا عملت اللينك بتاعه ؟
by (752 points)
بالظبط هتمشي ع نفس الخطوات في التعليق الاول هيروح ع المقال اللي عاملة فيه لينك
by (1.0k points)
طيب تمام شكرا جدا رومانتيك ❤️❤️
تعرفي انا بجد عايزه اعملك جائزة أفضل محرر بجد والله مش مجاملة
by (752 points)
يكفيني حبك وتقديرك ده لوحدة أكبر جائزة
تعيشي حبيبتي ألف شكر لزوقك واحترامك ..
by (1.0k points)
تسلمي يا رب رومانتيك ❤️❤️
كل الشكر والتقدير والإحترام ليكي والله وربنا وحده يعلم اد ايه بحترمك ❤️❤️
طيب لو سمحت انا عايزه اعمل تجربة باللي قولتلك عليه اشوف اللينك هيعمل ولا لا ممكن ؟
وممكن تشوفيه هيعمل معاك ولا لا وهخفيه بسرعة لانها مجرد تجربة بس
by (752 points)
ممكن  تفضلي ...
by (1.0k points)
تسلمي يا رب رومانتيك ❤️
لو سمحت شوفيه بس لا تقبليه
by (752 points)
ممتاز جدا جدا
by (1.0k points)
خلاص تمام انا اخفيته شكرا رومانتيك ❤️❤️
by (1.0k points)
علي فكرة انا والله ما شوفت الخطوات دي قبل كدا بس انا بحب ابحث وكدا عرفت الطريقة لوحدي بجد متعرفيش انا اد ايه بحب البحث والتفكير
by (752 points)
انت بنوتة تجنن وشطورة ربي يحفظك حبيبتي
by (1.0k points)
امين يا رب العالمين ❤️❤️
تسلمي يا رب رومانتيك علي كلامك وذوقك الراقي ❤️❤️
رومانتيك انا عندي تخمين ومش عارفه صح ولا خطأ اعتقد انك ف الجامعة صح ؟
by (752 points)
edited by
.............................
by (752 points)
تمام رنا  ..............
by (1.0k points)
رومانتيك مساء الورد اخبارك ايه ❤️❤️
by (752 points)
يا مساء العسل .. بخير يا جميلة طول ما انت بخير
by (1.0k points)
ويا رب تكوني دايما بخير وسعادة ❤️❤️
رومانتيك والله انت متعرفيش انا اد ايه بحبك وبحترمك وبتكون سعادتي للسما اول ما بتواصل معاكي مع ان ليا اصدقاء كتييير جدا وكلهم بحبهم وبحترمهم اسراء وخديجة وعبير ومنال وغيرهم الا ان انت وسولي اكتر اتنين حبيتهم هنا لدرجة اني بعتبركوا اخواتي فعلا ومش بحب حد يضايقكوا وتعرفي كمان ان انت اللي جعلتيني اسجل ف الموقعين واستمتع واستفيد واتعرف علي اصدقاء كل دا .
ربنا يخليكي يا رب ويديم المحبة ما بينا واتشرف اني اقابلكم في يوم من الايام ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
by (752 points)
حبيبة قلبي انت ربي يعلم معزتك عندي رنا ربي يديم المحبة بينا حبوبة
بس ما بشوفك هناك كتيير الاجازة مش خلصت . ارجعي تاني يا جميلة اعملي بوستات جميلة زيك
النقاط ليها فوائد كبيرة جدا لسة لحد دلوقتي ما تم الاعلان عنها ..
ربي يوفقك ويسعدك دائما وان شاء الله نشوفكم ونتعرف عليك انت وحبيبتي سولي . سلمي عليها كتيير .
by (1.0k points)
اللهم امين يا رب العالمين وتسلميلي يا رب ❤️
انا موجودة هناك بصفة اكتر من الأول كتير وبعمل منشورات وقصص ومدونات لو شوفتيهم الاجازة جاءت صحيح بس لسه بكمل دروس شهر خمسة عشان يكون المنهج كامل .
وان شاء الله عندي افكار جميلة جدا وهحاول اطبقها وكمان سولي بس ظروف الجامعة عامل لها ضيق وقت كبير جدا .
امين يا رب العالمين وباذن الله اتمني يكون دا قريب .
الله يسلمك يااارب وانا كنت لسه متواصلة معاها هوصل لها سلامك حالا ❤️❤️
في امان الله حبيبتي ❤️❤️
by (1.0k points)
صباح الورد رومانتيك اخبارك ايه ❤️❤️❤️
عارفه ان الوقت بدري شويه بس دي رسالة من سولي ليكي اما قولتيلي سلميلي عليها بتقولك الله يسلمك وانها بتحبك جداااا وانك محبوبة الجماهير وكلامك حلو ومشجع وفي ميزان حسناتك ان شاء الله ❤️❤️.
بجد رومانتيك رأيي زي رأيها يا ريت تفضلي دايما محررة انت مش متخيلة انا اد ايه اتعلقت بيكي ولا سولي بتحبك اد ايه ويا رب تكوني دايما بخير وسعادة ويديمك أخت وصديقة عزيزة من أجمل اللي اتعرفت عليهم في حياتي ♥️♥️♥️.
في أمان الله رومانتيك ❤️❤️
by (752 points)
يا الله قد ايه انتم ناس جميلة . ❤❤
بجد ميرسي كتيير للمشاعر الطيبة والراقية
ربي يديم المحبة بينا .. شرف كبيير اني اكون اختك حبوبة . وكتيير احبكم . ربي يقدرني دائما ان اكون عند حسن ظنكم . وما في داعي ابدا لو احتاجتي انت وسولي اي شئ ع طول بلغيني
أسأل ربي بأن يسعد قلوبكم ويبعد عنكم كل شر .
اشكريها لو سمحت رنا علي مشاعرها الجميلة .
وان شاء الله يكون لكم نصيب مع فريق المدونة
امين .. في رعاية الله حبيبتي ❤❤❤
by (1.0k points)
والله أنت اللي من أجمل من تعرفنا عليه وكمان تعرفي عليك أنت وسولي كان من أجمل الأحداث اللي حصلت ليا السنة السابقة وأنا اللي مفروض أقول ميرسي علي كل حاجه انت عملتيها وأنا اللي شرف ليا أنك تكوني صديقتي بل وأختي كمان وان شاء الله تكوني عند حسن ظننا دايما واحنا كمان نكون عند حسن ظنك.
شكرا ليكي جدا رومانتيك وامين يا رب العالمين وإياك ياااارب ❤️.
حاضر من عيوني هبلغها سلامك أنا معاها كل يوم .
بإذن الله نفسي بجد أكون من الفريق المختار وكمان عشان أكون محررة هنا واخفف عنك الضغط شويه ولا ايه رأيك ؟؟ لو مش عايزه ممكن ارفض عادي جدا .
في أمان الله رومانتيك ❤️❤️❤️
by (752 points)
مساء الخير رنا
الكلام اللي بعتاه انا ما ينفع احكي معك فيه هنا
مش صح كدة .
ثانيا الاتصال كان من فترة قبل ما يكتمل العدد
ان شاء الله يكون لك نصيب في المدونة ..
لا تضايقي مني بس نا اقدر اخالف قوانين واحكي في امور هنا كدة . موفقة عزيزتي
by (1.0k points)
صباح الفل رومانتيك اخبارك ايه ❤️❤️❤️
تهنئة خاصه ليكي بقي كل سنة وانت بخير وسعادة ياااارب وعيد سعيد ❤️❤️
by (752 points)
صباح الورد حبيبتي . بخير طول ما انتِ بخير .
دي أجمل تهنئة كُلك زوق . وانتِ طيبة وفي صحة وسعادة طول العُمر . عيد سعيد عليكِ وعلي أحبابِك .. طَمنيني عليكِ أخبارك إيه ؟ ❤
by (1.0k points)
أنا تمام الحمد لله رومانتيك ❤️❤️
شكرا جدا تسلمي يا رب ❤️❤️
رومانتيك انا عملت صورة من تصميمي عايزة اعملها هنا ع هيئة اجابة علي أي اجابة لك بس لا تقبليها شوفيها بس وقولي ليا رأيك ممكن؟؟
by (752 points)
من عيوني حاضر تفضلي ابعتيها
by (1.0k points)
تسلمي يا رب ❤️❤️
اسفة جدا جدا والله اني اتأخرت بس النت سيء جداااا هروح اعملها دلوقتي بس لا تقبليها شوفيها وبس وقوليلي رايك في التصميم ❤️❤️
رومانتيك مفيش اي أسئلة انت طرحتيها قبل كدا ابعتلك فين؟؟
عايزه ابعتها هنا واسفة ع تعبك معايا ♥️
by (752 points)
هههه لا انا ما عندي أسئلة هنا
ع الموقع التاني هتلاقي ياما .
ممكن تعملي سؤال وتحطيه فيه او في اي اجابة
بس ليه ما اقبله اكيد تصميم يجنن زيك
by (1.0k points)
تسلمي يا رب ❤️❤️
لا بس انا عايزة اخد رأيك عشان مفاجأة مش عايزة حد يشوفه ❤️❤️
هعمله سؤال هنا خلاص تمام
by (752 points)
edited by
مش ممكن تصميم يجنن
انا لو منك والله لأعرضه في الموقع التاني يستاهل يتعرض ده تحفة يجنن .
تسلم أيدك حبيبتي ربي يعلم معزتك عندي قد أيه .. وشرف لي ان أكون أختك وصديقتك ..
يسعد قلبك حبيبتي .. عوزة نصيحتي انشريه هناك يستاهل يتنشر ده تصميم خسارة انه يترفض . ده تعبك .
وفاكرة التصميم اللي عملتهولي من قبل كدة ده كان حكاية خطير والالوان يتاعه روعة .. تسلم ايدك محرمش منك حبيبتي ..
by (1.0k points)
والله بجد مش عارفه اقولك ايه تسلمي يا رب ويسلم كلامك وزوقك الراقي ربنا يخليك ❤️❤️
مش هعرف اعرضه ع طليق عشان باقي الاصدقاء لان دي هدية لك ولسولي واسراء وخديجة وانت الوحيدة اللي شوفتيها لاني مش عارفه ابعتها لهم .
وكمان انا عملت واحد للعيد بتصميم تاني وهنشره مع تهنئه ان شاء الله ❤️
عايزة اقولك ع حاجه بس اوصفيها زي ما انت عايزة كنت عملت صورتين وكانوا حلوين جدا لكل فريق طليق وبعد ساعه او اكتر خلصتها وبعدين حسيت بخجل حذفتها من الموبايل .
شكرااااا جدا ليكي رومانتيك متحرمش من كلامك القمر دا أبدا ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
by (752 points)
حبيبية قلبي انت . عادي ع فكرة انك تنشريها علشان الباقي يشوفوها
https://bit.ly/2Qe2C1x .. هو ده التصميم في السؤال . وتعالي هناك الشباب عامل شغل يجنن
by (1.0k points)
رومانتيك ايه رأيك في المنشور اللي هناك؟
رأيك يعني غي الصورة بصراحه .
ع فكرة انا بحب التصميم دا جدا والمونتاج بس لسه مبتدئة فيه جدا بحب التكنولوجيا عموما مع ان حلمي طب عيون بس مش مشكلة
by (752 points)
يجنن حبيبتي انا اللي قبلته . بس والله ما فضيت لكي اقولك قولن بس أخلص هنا وهناك
وابلغك .. تسلم ايدك حبيبتي برافووو يا شطورة ربي يوفقك
by (1.0k points)
reshown by
صباح الفل رومانتيك اخبارك ايه ❤️❤️
by (752 points)
صباح النور رنا . انا بخير طول ما انتِ بخير .
صحِتك أخبارها أيه ؟ إن شاء الله تكوني بخير .
by (1.0k points)
تسلمي يا رب ❤️❤️
بدأت أتحسن الحمد لله او اتحسنت كتير عن الاول وبدأت اكتب تاني الحمد لله شكرا جدا علي اهتمامك رومانتيك ❤️❤️
by (1.0k points)
رومانتيك لو سمحت عايزة اقولك علي حاجه صغيرة عايزة اقولك عليها من فترة بس مترددة وخايفة اللي انا اقصده يتفهم بشكل خاطيء او كدا هي عموما عن التركي بس طبعا مش هقولك عليها هنا ممكن اما يكون عندك وقت فراغ تعرفيني عشان اقولك ؟؟ مع اني ما زلت مترددة وخايفة برضو .
by (752 points)
الحمد لله ربي يعطيكِ الصحة .
بل الشُكر لكِ انتِ دائماً تسألي وتهتمي .. ميرسي حبيبتي كُلك زوق .. بعتذر كان المفروض أني أنا اللي أسأل عليكِ .. بس غصب عني والله من امبارح عندي ارهاق شديد حتي الموقع التاني ما دخلته . بس تواجدت في الشات كان زميل محتاج لمساعدة . وبعدها خرجت ..
وبما أنك يا جميلة الكاتبة أصبحت تمام معك عوزة أشوف أبداع انتِ بقالك فترة طويلة ما كتبتي هناك . الموقع مُشتاق لبصمتك ..
by (752 points)
هههه خوف وتردد . ليه يا سكر . لا تخافي أبدا ربي يبعد عنك الخوف دائما . تفضلي اكتبي اللي انتِ عوزاه . ولو قدرت أساعدك مش هتأخر أبدا .
ممكن يكون عندك فكرة حلوة عن التركي ..
by (1.0k points)
امين يا رب العالمين وإياك يا رب ❤️❤️
بجد والله ميرسي علي كلماتك الرقيقة دي وذوقك الأروع الراقي ربنا يخليك ويديمك بصحة وعافية دايما يا رب ❤️
دا انا اللي مفروض اعتذر علي اسئلتي الكتيرة وارهاقك اكتر بيها وربنا معاك ويعينك يا رب ❤️
اقولك علي حاجه كنت بتكلم انا واختي الصغيرة بالامس وبعدين بقولها عنكم وكدا حبتك جدااا وكمان بتسلم عليكي من غير حتي ما تعرفك ❤️
موضوع الكتابة مش كسل مني والله بس كام ظرف حصلوا ليا يعني موضوع ذراعي دا مرتين دا غير ظرف وفاة وحاجات كتير بس الحمد لله بقدر اتغلب علي دا وفعلا مهما خططنا لفعل حاجه ارادة ربنا فوق كل شيء بس كل اللي نعمله نستسلم لارادة ربنا والحمد لله علي كل شيء .
جهزت عدة افكار منها كلمات لها نفس المعني بس مختلفة بين أمريكا وبريطانيا ومقال بدأت اكتبه عن اهمية القراءة وكمان اسماء بعض الخضراوات في التركية وشويه افكار حلوة وان شاء الله ابدأ انفذها .
ميرسي بجد رومانتيك لكل حاجه انت بتعمليها واسفين وانا خصوصا علي تعبك معانا ❤️❤️
by (1.0k points)
هههه ❤️ امين يا رب العالمين ❤️
لا ابدا الحمد لله مش محتاجه مساعدة في التركي انا بس عايزة اقولك ع حاجه خاصة بالنطق وكدا لاني عايزة اعرف اي حد من الفريق من مدة ومش عارفه وتنبيه بسيط جدا انا كنت بدرس تركي قبل ما اعرف طليق وكان من مدرسين اتراك يعني لغتهم الام وكمان كلمات كنت بسمعها من مقاطع او كدا هو موضوع مش طويل اوي بس عشان ما اضيع وقتك اما يكون عندك وقت فاضي اتمني تعرفيني ❤️
by (752 points)
اولا ميرسي كتير لدعوتك الطيبة الراقيه مثلك .
ثانيا سلميلي كتير علي اختك واكيد هي سكر زيك خليها تعمل معانا عضوية هنا ونتعرف عليها . هتزيدنا شرف ..
ثالثا . لا تعتذري ابدا ابدا عن أسئلتك اي شئ عوزة تفهميه او مشكلة لا قدر الله ع طول تبعتيلي انا ما كتبت لك فوق هذا الكلام لكي تعتذري حبيت اوضح بس سبب عدم سؤالي عنك علي الرغم انك قولتيلي في الشات ان عندك ظروف .. مش معني كدة اني هبعد عنك او عن اي حد يحتاجني . مستحيل .. طول ما انا موجودة هتلاقيني في اي وقت .. وأرجوكِ لا تتردي ولا تخافي من أي شئ ع طول أحكيلي وزي ما قولتلك لو قدرت أساعدك مش هتأخر ولو انا عجزت هجبلك اللي يساعدك ..
انتِ لك مَعَزْة عندي كبيرة .. ربي يحميك ويرزقك بالسعادة .. أمين
وموضوع التركي منتظرة تكتبيهولي .
❤❤❤❤
by (752 points)
اوك . انا موجودة دلوقتي . تفضلي
ماله النطق ؟؟
by (1.0k points)
بعد كلامك دا والله انا مش عارفه اقول ايه حاسه بجد اني مش عارفه اشكرك او بالأحرى مش لاقيه كلام اعبر بيه عن شكري ليكي بجد ربنا يخليكي وانا عارفه والله ان اكيد عندك ظروف ووقتك مشغول وانا مستحيل ازعل منك ابدااااا ومهما حصل .
تعرفي والله انا من حبي وتقديري ليكي مش بحكي اي حاجه او لو عندي مشكله الا لك انت بس بجد ميرسي جدا ليكي وربنا يخليك ويعينك يا رب ويديم محبتنا دايما ❤️❤️❤️
اختي هحاول اقنعها بكدا وانا متأكدة انك اول شخص هتتعرف عليه واكتر حد هتحبه كمان بس المشكلة انها مش بتحب المواقع او كدا بس هحاول اقنعها وكمان حبت استاذة مريم جدااا مولعة هي بالأنمي واللغة اليابانية عموما .
by (1.0k points)
يعني اكتبلك هنا عادي ؟؟
انا عارفه والله انك مستغربة او مش مصدقة انا بقول ايه بس حاجه وحبيت اقولك عليها ومش معني كده اني مش مقدرة المجهود بالعكس انا بحبها جداااا فوق ما تتخيلي بس الخطأ لازم يشار اليه اتمني تكوني فاهمة قصدي او حتي شعوري عايز يوضح ايه بالظبط
by (752 points)
حبيتي انتِ ان شاء الله اكون دائما عند حسن ظنك ولي كل الشرف انك تحكي معي ربي يديم المحبة ..
اختك السكر دي عرفيها ان ده موقع تعليمي وهتتبسط جدا خدي كام فوتو للموقع هنا وهنا وكلميها عن المميزات والنقاط . وانها هتتعرف علي ناس في غاية الروعة .. مش هتندم .
هههههه شوقتيني لاتعرف علي السكر اختك ..
by (1.0k points)
ان شاء الله ❤️❤️
هي عارفه وبتكون احيانا معايا وانا بكتب اجابات علي الأسئلة وعارفه بشكل عام ايه اللي بيحصل بس زي ما تقولي كل واحد وله تفكيره بس انا هحاول اقنعها بجد نفسي تشارك في الموقع + ان هي كمان تعرف شوية حاجات عن الياباني لا بأس بها وان شاء الله احاول اخليها تسجل قريب
by (752 points)
اوك . خليها بالمساء أفضل .
لما اشوف وجهة نظرك . ع الرغم انا مش احب ابدا الكلام عنهم . لانه من اختيار الاستاذ . يعني اكيد هو اكتر واحد فاهم وعارف كويس هي بتقول ايه .
by (752 points)
قوليلها عندنا قسم المدونة ممكن تكون مع الفريق
طالما بتعرف ياباني ممكن تكتب فيه ولو شئ بسيط جدا .. فرصة هتكون حلوة ان شاء الله
by (1.0k points)
خلاص تمام
وانا والله مش قصدي حاجه خالص يعني هو انا بيني وبينهم حاجه عشان اقول انهم مش كويسين ؟؟ طبعا اختيار استاذ ابراهيم علي عيني وراسي بس بقول من خلال تجربتي قبل كدا عارفه لو كنت درستها من عرب كنت قولت ماشي تمام انما اتراك يعني اصحاب اللغه نفسهم ولو شايفه ان الموضوع هيضايقك خلاص مفيش مشكلة انا بس كل اللي كنت عايزاه اني اقولك وجهة نظري بس .
واتمني تتقبلي كلامي وانه يعني لم يؤثر فيكي بشكل مش كويس .
شكرا رومانتيك علي السماح ليا بوقتك عشان اقولك علي اللي انا عايزاه ❤️
by (1.0k points)
يعني هي تعرف بس مش لدرجة كتابة مدونات يعني مثلا تعرف التحيات طلب الطعام الاعتذار التعرف علي اشخاص بعض الكلمات البسيطة المستخدمة في الحياة اليومية وهكذا .
وكل دا من الانمي وقناة تانية انسة مصرية عايشة ف اليابان وكدا يعني يمكن هي الوحيدة في عائلتي اللي بتحب الانمي عموما ربنا يوفقنا جميعا يا رب ❤️
by (752 points)
اه اوك . ان شاء الله نتعرف عليها قريب .
طيب بالنسبة للموضوع بعتذر انا مش عوزة نتكلم فيه . وجهة نظرك ما هقدر هفيدك ولا هينفع ابلغها لحد . فمن الافضل اني ما اعرفها ..
by (154 points)
+2 votes
حاول اعمل تسجيل خروج وادخل تاني يمكن حاجة معلقة

هتلاقي كلمة اجابتك وتحتها مربع تكتب فيه

ان شاءالله تتحل
by (331 points)
شكرا مكتوب لدي تم الإجابة
by (155 points)
+1 vote
السلام عليكم

جرب تجدد الصفحة -اخرج من الموقع وارجع ادخله -

او سوي تسجيل خروج وبعدها ادخل

مع العلم بعض الاسئلة الي مكتوب عليها (تم الاجابة)  هذه محد يقدر يجاوب عليها لان صاحبها اغلق السؤال
by (331 points)
نعم هذا بالضبط مكتوب تم الإجابة بارك الله فيك لآن فهمت جزاك الله خيرا
108 Online Users
17 Guest 91 Member
Today Visits : 30620
Yesterday Visits : 50895
Total Visits : 57780920

3.3k questions

10.4k answers

14.1k comments

2.4m users

مرحبًا بك إلى Zamericanenglish Q&A، حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين.
add
...