الملاحظات

مرحبا

اين اجد الملفات الصوتية لكورس المحادثة المستوى الثاني ... مهمة جدا للمراجعة وكذلك لسماع المحادثة الاضافية (التي غير مذكورة بالفيديو)

كذلك اريد الملخص القديم لان المحادثة الاضافية  مكتوبة داخل الملخص مع شرح وافي لهذه المحادثة اما الملخص الجديد الموجود بالتطبيق فقط فيه المحادثات المذكورة بالفيديو 

ملاحظة بحثت في كل مكان في منتدى اليوتيوب وفي التطبيق لايوجد 

ارجو رفعها هنا على الموقع  او اذا اي شخص عنده الملفات يبعث لي ... هذه ثاني مرة اكتب هنا والكثير قبلي سألو نفس السؤال ولم يتم الاجابه! الله يوفقكم جميعا

closed

3 Answers

by (48 points)
selected by
+3 votes

Best answer

اتفضلي أنا قصتهم و جمعتهم
بس عايز أسألك في حلقة الاستماع مستوى2 الحلقة7 انا قولتي أن المقطع المحذوف موجود في فيلم Season 1 Episode 3 بس موجود في أنهو دقيقة عشان الفيلم طويل أوي و شكرا

اضغط هنا

by (12 points)
الدقيقة 17   season 1, episode 3
by (12 points)
شكرا شكرا جزيلا على المقاطع الصوتية الله يجزيك كل الخير ويوفقك
by (12 points)
edited by
هذا رابط المحادئة الاولى من حساب زي امريكن القديم على الساوند الكلاود فيه المحادثة الثالثة الاضافيه لكن بقيه الحلقات لم يتم رفعها !!
https://bit.ly/3fzoRY6
by (48 points)
أيوة ما احنا لازم نساعد الأستاذ ابراهيم في الحاجات اللي زي كده ، و نحاول نسد الثغرات و إن شاء الله التطبيق يطور و يبقى أحسن و أحسن.
by (12 points)
ان شاء الله وهذا المنتدى يجمعنا
by (154 points)
edited by
بجد شكراً جدا ليك ع تحميل المقاطع الصوتية بجد انسان متعاون بارك الله فيك
بس اذا ماكانش فيها ازعاج اول حلقتين برضو ناقصين المحادثة الثالثة اذا كانت موجودة عندك جزاك الله خير
by (0 points)
السلام عليكم أخت سارة

المسلسل اسمه إيه لو تكرمتِ ؟؟
by (12 points)
prison break
by (0 points)
أشكرك جدًا :)، وجزاكي الله كل خير
by (4 points)
رجاء هل لديك الروابط الاخرى لحلقات هذا الكورس ؟
اذا كان لديك فرجاء رد علي ومن فضلك انسخ لي تلك الروابط هنا
by (497 points)
+2 votes
انا بس شفت سؤالك رحت هلى التطبيق وحملت ملخص من الملخصات والمحادثات كلها موجودة الاولى والثانية المشروحين بالفيديو والثالثة الي مش مشروحة جرب مرة كمان . (المحادثة الثالثة موجودة باخر الملخص)
by (12 points)
بالنسبة للحلقة الاولى من كورس المحادثة المستوى 2 (وكذلك الحلقات الاخرى)   
   المحادثة الثالثة مش موجودة اطلاقا والدليل انه الملف 4 اوراق ... المحادثة الاولى ورقتين والمحادثة الثانيه ورقتين!!
http://bit.ly/ConverL2-01    وهذا الرابط الموجود بالتطبيق لاغيره!!!
وكذلك اين الملفات الصوتية التي اشار لها الاستاذ ابراهيم عادل في الفيديو من اين ممكن احملها؟؟؟؟؟؟؟
by (110 points)
+1 vote
أنا أيضا اواجه نفس المشكلة.  الملفات الصوتية هم موجودين ع اليوتيوب بقسم community لكن حتى تلاقيهم بدك وقت كتييييير عشان هم من زمان تم تحميلهم هناك.

ونعم اذكر الدرس الثاني او الثالث من الكورس المحادثة ٣ مش موجودة ... وقد ياريت لو حد ينفعهم هنا او يرفعهم ع مكان آخر نقدر نحملهم منه
by (12 points)
انا قريت بوست بوست بالمنتدى لليويتوب(من سنة 2018 حتى) لم اجدها اطلاقا ... ياريت حد يرفعها من مسؤولين الموقع ,,  اكيد الملفات الصوتية موجودة وكذلك الملخص الكامل موجود بس يحتاج حد يرفعها وله جزيل الشكر
by (0 points)
ياريت والله حد يفهمنا ازاي نوصل للملف الصوتى
by (4 points)
ياريت لو حد لقي الملفات الصوتية يشيرها هنا
by (11 points)
اضغط هنا
لتجد الملفات
by (12 points)
لايوجد رابط اين اصغط؟؟
82 Online Users
2 Guest 80 Member
Online Members
Today Visits : 25251
Yesterday Visits : 79639
Total Visits : 54057061

3.3k questions

10.4k answers

14.1k comments

2.3m users

مرحبًا بك إلى Zamericanenglish Q&A، حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين.
add
...