الملاحظات

المشكله عندي في تطبيق طليق مش عارف اني ينفع اكتب سوال عن التطبيق في المنتدي ده ولا لا عمتا انا بتعلم الانجليزيه علي طليق
closed with the note: تمت الإجابة ..

1 Answer

by (752 points)
+3 votes

مساء الخير ..

تقدر حضرتك تسأل في موقع طليق وستجد من يجاوبك .

حفاظا علي نظام الموقعين في الأسئلة .. 

لينك الموقع ** اضغط هنا **

by (1.0k points)
رومانتيك مساء الورد حبيبتي ♥️♥️
الحمد لله ظهرت نتيجتي المواد الأساسية كلها درجاتها كاملة الدرجات النهائية يعني الحمد لله بس الحاسب والرسم لم آخذ الدرجة النهائية ببساطة لانه لم يكن لهم شرح ف المدرسة والكتب مش كاملة وكنا بنحل من الذاكرة واللب عارف معلومة مسبقا واصلا هي مواد غير مضافة للمجموع والحمد لله طلعت الأولي كمان .
في أمان الله رومانتيك ❤️❤️
by (752 points)
مساء النور : الف مليوون مبروك برافوو عليك .. عقبال السنين القادمة ان شاء الله ..
في رعاية الله ..
by (1.0k points)
تسلمي ياااارب رومانتيك ❤️❤️
ان شاء الله ❤️
تعرفي انك اول حد يعرف ؟؟
دمت بأمان الله ❤️
by (752 points)
حبيبتي ربي يديم المحبة بينا . منحرمش أبدا
بجد فرحتيني كتيير ومن تقدم لتقدم ان شاء الله ..
by (1.0k points)
امين يا رب العالمين ❤️❤️
الحمد لله اني فرحتك وان شاء الله فرحة السنة القادمة تكون اكبر .
شكرا رومانتيك ❤️
by (1.0k points)
رومانتيك لو سمحت عندي سؤال صغير
هي إسراء دخلت النهاردة الصبح وانا مش موجودة او بالامس متأخر ولا من ساعه ما اتكلمنا معها لم تدخل نهائيا ؟؟
by (752 points)
لا ما دخلت .....
by (1.0k points)
خلاص شكرا جدا ليكي ♥️
by (1.0k points)
مساء الخير رومانتيك اخبارك ايه وحشاني جدااا والله ❤️❤️❤️
by (752 points)
مساء الورد والفل والعسل علي أحلي بنوتة حبيبتي يا رنا انت والله لو تعرفي قد ايه اشتقت للحديث معك
ربي يحميك ويسعدك معلش حبيبتي ما رديت عليك ع طول الموقع التاني فرح ههههه .. طمنيني عليك حبوبة
واختك السكر عاملة أيه ؟
by (1.0k points)
مساء الفل والورد وكل أنواع الزهور علي أحلي رومانتيك أنا بخير الحمد لله والله ❤️❤️❤️
وأنا والله اشتقت جدااا للحديث معك بس الحمد لله بكلمك دلوقتي ❤️❤️❤️
اللهم امين يا رب العالمين وإياك ياااارب ❤️ ولا يهمك خالص براحتك أنا موجودة وشكرا علي الدعوة الحلوة ❤️❤️
كويسة الحمد لله كل يوم عملتي ايه النهاردة مع زمايلك زي ما يكون بحكي لها قصص بتحسسني ان انا استاذة مكتبة وانا معرفش ههههه
بجد والله
by (752 points)
هههههه باين ان اختك سكر بجد امال لو عملت عضوية معانا تعمل ايه .
هتكون ف غاية السعادة جدا ..
by (1.0k points)
سكر ايه بس خديها والله مش عايزاها هههه
مش عارفه اقنعها ولا عارفه اعرف هي مش عايزة تسجل ليه .
دا انا بكلم سولي النهاردة موتتني من الضحك بتقولي انا حلمت اننا اتقابلنا في الاسكندريه واتكلمنا ف موضوع مهم جدااا بقولها ايه تخيلي تقولي ايه ؟؟ عن صيدناوي وعمر افندي هههه
انا بحب السياسة اه بس دا اخر السياسة يعني ؟؟ بجد والله مت من الضحك عليها بقولها اشمعن اسكندرية يعني بتقولي معرفش مع ان لا انا من اسكندرية ولا هي كمان
by (752 points)
هههههههههه
اه يا رنا ضحكتيني ياما .. اكيد  سولي كانت اما عطشانة او جعانة .
ان شاء الله نتجمع كلنا في مكان وتكون لحظات لا تنسي
by (1.0k points)
تدوم الضحكة يااارب ❤️❤️
لا كده ولا كده ... كانت مطحونة يا عيني في المذاكرة الامتحانات فاضل عليها اقل من اسبوعين ولسه بياخدوا محاضرات الله يكون في عونهم بتقولي مفيش اي وقت لحل اسئلة خالص او حتي بحث عن معلومات اكتر فعلا الترم كان قصير ومنهج الترم التاني بيكون اكبر من الترم الاول الله يعينا جميعا .
باذن الله ويكون ده قريب جداااا ❤️❤️
تعرفي بفكر في ايه ؟ انا عايزة اخد الكلية بتاعتي من بره مصر لاني عايزة اتخصص في الطب وبعدها اقدم بحوث في فيزياء الكم لاني بحبها جداااا نفسي ابقي لما اروح ابعت لكم دعوات عشان تكونوا معايا ونستمتع سوا ياااه
بتمني دا فعلا يحصل ف يوم من الايام ❤️❤️
by (752 points)
ربي يوفقها وتحصل علي تقدير عالي ان شاء الله ..
ربي يكرمك رنا وتحققي كل ما تتمنيه ما عليك غير ان تثقي في قدرة الله وتعملي اللي عليك وزيادة
ويفرح قلبك حبوبة ... سلميلي علي سولي
by (1.0k points)
اللهم امين يا رب العالمين ❤️❤️
وانا واثقة باذن الله ان ربنا مش هيضيع مجهودي ابدا مهما حصل وباذن الله احقق كل اللي انا عايزاه وشكرا جدا رومانتيك متعرفيش اد ايه كلامك دا بيشجعني وبيأثر فيا ربنا يخليكي ياااارب ❤️❤️❤️
الله يسلمك يا رب يوصل من عيوني ❤️
تصبحي علي خير رومانتيك ❤️❤️
by (752 points)
حبيبتي انت .. تلاقي كل الخير . احلام سعيدة ان شاء الله .
by (1.0k points)
صباح الخير رومانتيك ❤️❤️
صراحة أنا افتقدت إسراء جدا بقالها كتير متكلمتش معانا ولا شاركت اي منشور ....
هل أنت كلمتيها علي الايميل ؟ عايزة اعمل كده واطمن عليها وفنفس الوقت محرجة فبسأل لو انت اطمنتي عليها ...
by (752 points)
مساء النور
اسراء قالت كتير مشغولة ووقت ما تنتهي سترجع.. انا ما بتواصل مع اي حد خارج المنتديين .
by (1.0k points)
خلاص تمام هستني لحد ما ترجع وبعدين نبقي نكلمها براحتنا ....
شكرا جدا رومانتيك..
by (1.0k points)
مساء الخير رومانتيك ❤️❤️
توصلي بالسلامة يااارب ❤️ واحنا مش مضايقين ابدا بالعكس مجهودك ما شاء الله عليه ربنا يخليكي ❤️❤️
by (752 points)
ربي يسعدك رنا . منحرمش منكم
ميرسي كتير حبيبتي .. ❤❤
by (1.0k points)
امين يا رب العالمين ❤️❤️
دا انا اللي مفروض اقول ميرسي ... وميرسي كتير اوي من هنا لحد بكره ربنا يخليكي لنا يا رب ❤️❤️
ابقي طمنيني عليك تمام ❤️
by (752 points)
ميرسي ع ايه رنا عيوني لكِ ولباقي زملائنا
حاضر حبيبتي . ربي يحفظك من كل شر
by (1.0k points)
صباح الخير رومانتيك ❤️❤️
اخبارك ايه انا بس والله فتحت الموقع عشان اطمن عليك ووصلت بالسلامة ولا لا انما انا عاملة اضراب لجميع السوشيال ميديا حتي المواقع برضو مش هستخدم الموبايل الا للمذاكرة فقط يعني خلال الفترة دي ...
طمنيني عليك ❤️❤️
by (752 points)
صباح النور حبيبتي . تسلمي يا جميلة
منحرمش من زوقك ابدا . وصلت الحمد لله ومعايا حوالي 3ايام واخلص من سفرتي
هعمل كل طاقتي لكي ما اتأخر عليكم .
لما ارجع ان شاء الله هشوف ايه حكاية الاضراب بتاعك دي .❤❤ وميرسي مرة تانية ❤
by (1.0k points)
حبيبتي تسلمي يا رب ❤️❤️❤️
ربنا معاك يا رب ويعينك وبراحتك والله لا تقلقي من تأخر تحرير الاجابات او الاسئلة لان عليكي ضغط واحنا مقدرين ده كويس جدااااااا
وبعدين انا اسفة ليكي ... كنت زماني عاملة توازن في الموقع لو اني قبلت اني اكون محررة وقت ما اتعرضت عليا الفكرة بس المشكلة مش عندي عند اهلي لانهم كانوا رافضين فكرة التواصل تماما بس قدرت اقنعهم ولكن للاسف بعد فوات الأوان ولم اتواصل لان كان عدت فترة كبيرة من وقت ما الرسالة وصلت ليا لحد ما اقنعتهم المهم مش هدخلك في مشاكلي عشان لا تتضايقي .....
ولا يهمك خالص ولا تحملي هم شويه حاجات بس كده حصلت متشغليش بالك انا بس قلت اما اعرفك عشان ربي وحده يعلم انا بحترمك اد ايه وبعاملك زي اختي بل واكتر كمان ❤️❤️
بالتوفيق في سفرك رومانتيك وترجعي بالسلامة ان شاء الله ❤️❤️
by (752 points)
لما ارجع ان شاء الله ليناكلام مع بعض ان شاء الله..❤❤
by (1.0k points)
يسعد مسائك رومانتيك اخبارك ايه ❤️❤️
اتمني تكوني بخير وكل حاجه معاكي تمام وسفرك كمان تكون كل حاجه فيه سهلة وممتعة ♥️♥️♥️
by (752 points)
يسعد أيامك كلها حبوبة بخير طول ما انت زي الفل
وسفرتي الحمد لله عدت علي خير ورجعت ..
رنا انت تمام خير مالك ؟
by (1.0k points)
رومانتيك ❤️ مساء الفل وحشتيني جدااااا والله داخله اطمن عليكم كالعادة في صمت لقيت رسالتك الجميلة دي اخبارك ايه ❤️❤️
الحمد لله ان كل حاجه كانت تمام ...
انا مكنتش عايزة اقولك عشان ما تتضايقي وان مشاكلي تكون عندي لوحدي بس انا فعلا مرة واحدة كده لقيت عندي حالة اكتئاب واحباط ومش قادرة اعمل اي حاجه ولا عايزة امسك الفون او حتي اسمع عنه حاجه او حتي استخدم الموقعين حالة صعبة جداااا احيانا بتحصل ليا بس دي اول مرة تطول وتكون قوية كده عايزة اقعد لوحدي اذاكر وأقرأ بس ...
اول ما حصلي كده كان اول ما رحت المدرسة اجيب درجاتي بعدها رجعت تعبانة ومش قادرة قلت عادي يمكن عشان الجو كان حر بعدها بقي جاتلي حالة الاكتئاب والاحباط دي
اخدت قرار بقي اني ما امسك الفون الا للمذاكرة والقراءة بس بما اني اصلا مش قادرة ولا عايزة استخدمه وبدأت فعلا حالتي تتحسن ووالله رسائلكم للسؤال عني متعرفوش اثرت فيا ازاي وسبب لتحسني اكتر واني هرجع بدري قبل المعاد اللي حددته ...
وبس كده .. شكرا جدا علي اهتمامك وسؤالك رومانتيك ❤️❤️❤️
by (752 points)
شوفي حبيبتي ربي يبعد عنك الاكتئاب دي كلمة صعبة جدا ربي يحفظك عنها .
لو كنت فاكرة لما تقضي حياتك في مذاكرة وقراءة فقط ده برده مش صح اه القراءة مفيدة جدا جدا وتغذي العقل بس العقل برده يحتاج لتغيير دائما وجودك هنا وكلامك مع زملائك هيغير من مود بتاعك .. لا تنحصري وتستسلمي للاحباط . انت داخلة علي ثالثة ثانوي
عوزة قبلها يكون مزاجك رايق . حاولي تغيري من حياتك لو كانت روتينيه .. اتعرفي علي الناس . الناس بتغير من الحال جدا
اندمجي معاهم ولا تخافي اكسري القلق ةالخوف اللي جواكي عوزة تتحسن ادخلي الموقع ولا تعبري نفشك مشاهد صامت تبادلي بالافكار عبري عن رأيك وشاركي .. وانشري سعادنك هتلاقيها فرحت قلبك ..
رنا اللي اعرفها شجاعة وقوية لا تستسلمي للحزن ..
by (1.0k points)
فعلا .. مفيش كلام مناسب هي دي رومانتيك اللي انا اعرفها بتنشر زهور السعادة وعطر الأمل اينما حلت ربنا يخليكي يا رب ❤️❤️
هي فعلا مرحلة صعبة وجدا كمان والمشكلة الاكبر اني مش عارفه من ايه عشان اعالجها والحمد لله اني بدأت اتحسن ...
لا انا اخترت القراءة وقتها انا اصلا بقرأ دايما بس الوقت ده مكنتش عارفه اعمل حاجه وافكار غريبة جداااا عمالة تدخل دماغي ..
الحمد لله حياتي مش روتينية بحب انوع كل يوم وكمان اغير مكان المذاكرة في غرفتي في الريسبشن غرفة بابا بتاعة شغله وهكذا يعني مش مرتبطة بحاجه واحدة ...
المشكلة اني مش بخرج كتير ومعنديش قرايب كتير عشان اتكلم معاهم يعني منعزلة اصلا وكمان دروسي بتكون لوحدي لاني مش بحب جو الطلاب الكتير عشان بتوتر بس سبحان الله بعرف اتعامل كويس جدااااا مع اي حد لما اتعامل معاه وفعلا لما دخلت هنا اسلم علي صديقاتي حسيت براحة وقررت اني ارجع يوم الجمعه ان شاء الله ...
وكمان حاجه انا برضو حاسه انها سبب اللي حصلي ان انا حرفيا احلامي كبيرة جدااااا فوق ما تتخيلي عايزة ادخل طب وبعدها ادرس ميكانيكا الكم وكمان عايزة ادرس برة وفي دماغي مشروعات عايزة اعملها وكمان عايزة اغير المجتمع حولي واكسر الصور النمطية في المجتمع سواء عن التعليم وافكاره وعن البنات والسفر للدراسة وغيرها من العادات السخيفة والسيئة اللي فعلا سبب تأخرنا عن الدول التانية وبرضو اللي ناس كتييير جدا مستفيدين منه ..
ما علينا ان شاء الله هرجع تاني وشكرااا كتير رومانتيك سعيدة جدا والله اني تواصلت معك بس عندي سؤال صغير " انت متأكدة اني رايحة ثالثة ثانوي" ؟
by (752 points)
انك تحلمي شئ وتحفزي نفسك شئ تاني لكن لا تجعلي الحلم يضغط عليك بزيادة مش هقولك اعملي اللي عليك لأني ما احبها الجكلة دي
بس اجنهدي وتأكدي لكل مجتهد نصيب .. الاهم راحة العقل حتي لا تأثر عليكي ..
اخرجي حبيبتي ولا تقولي ما بتحب الخروج هو مش حب هو عدم تعود روحي نادي والعبي رياضة وهتتعرفي علي زميلات
شاركي بالافكار العزلة عن المجتمع مش هتلاقيه بالكتب الحياة ع الارض الكتب وسيله لفهم أشياء نحن لا تعرفها وتزيد من معلومتنا
بعتذر توقعت انك رايحة ثالثة ثانوي .
by (1.0k points)
الحلم مش هو اللي ضاغط عليا اللي ضاغط عليا الافكار السلبية والنمطية والاحباط اللي في كل مكان وعدم الاهتمام بالعلم او المتفوقين اكيد فاهمة قصدي ايه انما الحلم عمره ما يضغط عليا بالعكس بيشجعني اني اعمل واجتهد عشان اوصله
انا فعلا بروح نادي رياضي وبحب المدربة جداااا حبوبة جدا ومتفاهمة بس الفترة دي كورونا منتشرة كتير جدا ف وقفت شوية وان شاء الله ارجع لما الكورونا تقل شويه ...
فعلا عندك حق بس الكتب اسلوب حياة وحتي لما بتكلم مع حد بيعرف لوحده اني بقرأ وبعشق جدا السياسة والتاريخ وعلم النفس ...
لا عادي جداااا والله لا تعتذري ابدا انا هقولك بس ممكن تخمني انا ممكن اكون في سنة كام واول مرة اتعرفتي عليا كنتي بتحسبي عندي كام ؟
by (752 points)
صراحة انا لا اهتم بالعمر بقدر اهتمامي بالعقل
وعمري بحياتي ما سألت حدا عن عمره لأنه لا يفرق معي
عقله واخلاقه هو الاساس في التعامل حتي لو عنده 10 سنوات .
ممكن تكوني اولي او تانية ثانوي . حقا لا اعلم .
by (1.0k points)
والله بجد تفكير سليم جدااااا السن مش بالسنوات بالعقل والتفكير والاخلاق كمان اهم حاجه ....
خلاص .. انا عندي 14 سنة داخلة تالتة اعدادي...
by (752 points)
العمر كله الك حبيبتي
by (1.0k points)
تسلمي يا رب ❤️❤️❤️
ان شاء الله هرجع يوم الجمعة او السبت ومش هغيب تاني ان شاء الله ❤️
تصبحي علي خير رومانتيك ❤️
by (752 points)
وانا في انتظارك حبيبتي
وبعدين انا رجعت ازاي اصلا ما ترجعي ههههه
تلاقي كل الخير واحلام سعيدة
by (752 points)
صحيح رنا اذا كنت غالية عندك مثل ما بتقولي
بالله عليك شيلي الفوتو بتاعك مش دي رنا أبدا اللي اعرفها .
by (1.0k points)
مساء الخير رومانتيك ❤️❤️
طبعا أختي وحبيبتي وصديقتي والاجابة بدون حتي تكملة السؤال ...
حااضر هغيرها ❤️
by (752 points)
يسعد قلبك حبيبتي
by (1.0k points)
رومانتيك صباح الخير اخبارك ايه ❤️❤️
لو سمحت الاختبار بتاع الأمس اللي انا عملته إجابة بنين عملت مشكلة في الصفحة انا عرفت اظبطتها من desk top بس مش عارفه اخد راحتي في الكتابة ممكن تعدليها لو سمحت ؟
وشكرا مقدما رومانتيك...
by (752 points)
صباح الفل  حبيبتي . عيوني حاضر
by (1.0k points)
تسلم عيونك يا رب ❤️
74 Online Users
5 Guest 69 Member
Today Visits : 51034
Yesterday Visits : 93781
Total Visits : 56958165

3.3k questions

10.4k answers

14.1k comments

2.4m users

مرحبًا بك إلى Zamericanenglish Q&A، حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين.
add
...