الملاحظات

لم يتبقى لدي في المستوى الثاني غير كورس الكوميديا ولم اجده على التطبيق ما هو الحل اريد الانتقال الى المستوى الثالث

Please log in or register to answer this question.

5 Answers

by (2.5k points)
+1 vote
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ❤️

اهلا تستطيع ايجاد كورس الكوميديا على التطبيق ولكن لا تضغط على انترنت بطيئ بل اضغط على الشاشه الصغيره التي يظهر فيها استاذ ابراهيم وسوف يظهر معك ولكن ليس بصوره كبيره

بالتوفيق ❤️⁦(✿^‿^)⁩
by (1.9k points)
+1 vote

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته 

بالنسبه للتطبيق فالاستاذ يقوم باصلاح أعطاله لذا عليك أن تنتظر قليلاً من الوقت وان شاء الله تعالى ينتهي الاستاذ من اصلاحه ، وهذا الكورس ليس على اليوتيوب لان قوانين اليوتيوب تمنع وجوده ، لذا فالننتظر قليلاً ، كما أن الاستاذه نسرين طرحت منشور بهذا الخصوص تستطيع أن تطرح مشكلتك هناك . 

وشكراً .   

by (48 points)
edited by
+3 votes
هو موجود في التطبيق بس لو مش عارف تجيبه فده رابط الحلقة الأولى
by (752 points)
صباح الخير .
اهلا وسهلا بحضرتك . بعتذر من قوانين المنتدي عدم كتابة اي لينكات مخالفة او كتابة اسماء للمواقع .. حضرتك تقدر تاخد لينك الفيديو بس الخاص بالحلقة وترفعه هنا ..
في سؤال ايضا لحضرتك بتستفسر فيه عن شئ
بعد اذنك ممكن تحمل الفيديو عندك وترفعه علي موقع top4top وتضعه في السؤال بدل ما موجود لينك الموقع .. ظبط السؤال وان شاء الله يتقبل .. وانا لو قدرت اظبطه هعمل كدة واقبل سؤالك .. شكر جزيلا ..
by (48 points)
صباح النور، و شكرا على ذوق حضرتك
بس أنا فعلا عملت كده أخذت اللينك بتاع الحلقة بس استاذ ابراهيم كان رفع الحلقة على vimeo فأنا مش عارف ينفع كده و لا لأ.
بس مش مشكلة ممكن أرفع الفيديوهات على الموقع اللي حضرتك ذكرتي.
by (752 points)
شكرا جزيلا لحضرتك .. شابوووه ❤❤
by (48 points)
+2 votes
هو موجود في التطبيق بس لو مش عارف تجيبه فده رابط الحلقة الأولى 
by (9 points)
+1 vote
جزاكم الله كل خير شكرا لكم على المساعدة
70 Online Users
3 Guest 67 Member
Today Visits : 35585
Yesterday Visits : 62408
Total Visits : 55755611

3.3k questions

10.4k answers

14.1k comments

2.4m users

مرحبًا بك إلى Zamericanenglish Q&A، حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين.
add
...