الملاحظات

آلاء _ إسراء _ زينب_ نورة _ بيان _ رومانتيك ....

أسماء سكنت قلبي دون أن أراهم تحمل معها أزهار الأمل والحب والود معطرا برائحة أريج الأخوة والمودة ..

أغيب بضعة أيام وعندما أعود أجد رسائل من أجمل ما رأت عيني ... كلمات كفيلة بأن تزيل الهموم وتمحي ذكري الآلام ....

حقا لا كلمات تكفي لشكركم عندما أريد شكركم تهرب كلماتي وتجف أقلامي وتتناثر أوراقي ...

شكرا لكن صديقاتي حقا لا تدرون ماذا فعلتم لي ورسائلكن كانت السبب لعودتي مرة أخرى ..

أنتن حقا نعم الأخوات والصحبة وتشرفت بمعرفتكن جميعا أدام الله روح الأخوة والصداقة بيننا ورزقكم راحة البال ووفقكم لكل ما تريدون ولا أزال البسمة من علي وجوهكن أبدا...

أما بالنسبة للغائبين من إخوتنا هنا .. حقا اشتقنا لكم ولوجودكم معنا لكم مكانتكم وبصمتكم الخاصة إن شاء الله تعودون وفي أقرب وقت وعودة بلا غياب وأتمني لكم التوفيق أينما حللتم ورزقكم السلامة ووفقكم لكل ما تحبون.... 

والأخت بنين أتمني أن تكون بأفضل حال لم تدخل هنا لفترة طويلة أتمني أن تعود هي الأخري قريبا ❤️❤️

صديقاتي الحبيبات ❤️ أحبكن أحبكن أحبكن كثيرا ❤️❤️

بالتوفيق للجميع...

closed

11 Answers

by (253 points)
selected by
+3 votes

Best answer

مشاء الله على الجمال heart

by (1.0k points)
حبيبتي خلود مساء الخير اخبارك ايه نورتي الموقع بدخولك ان شاء الله بخير دايما يا رب ❤️❤️❤️❤️❤️
مستنية تفاعلك بالأسئلة والاجابات معانا انا عارفه جمال منشوراتك الروعة ما شاء الله ❤️
بالتوفيق خلود ♥️
by (253 points)
مساء السعاده رنا ♡ الموقع اصبح فيه بهجه كبيره بمنشوراتك الرائعه وكلامك الجميل عن اصحابك، صحبه دايمه بالخير أن شاء الله ♡..
باذن الله أشارك معكم
شكرا جداا رنا
by (1.5k points)
+8 votes

ويارفيقة الدرب وروح الفؤاد heart

على ما تشكرينا حبيبتي بل شكرا على وجودك الذي يملئ الموقع بهجة وسرورا. 

أبعد الله عنك كل ما يحزنك يؤلمك جميلتي ورزقك براحة وطمئنينة دائمة ورعاك وحفظك ووفقك إلى ما تحبي أن تصلي له.

أحبك يا جميلتي ☆☆☆

by (1.5k points)
وبما أن احنا اتجمعنا هون بدي خبركم شي
أختي بيان تعبانة شو وللأسف مش هتقدر تعمل الدرس تبعها بكرا بس إن شاء الله أنا راح أعمله بكرا على الموعد
وإن شاء الله لو صارت منيحة راح تنورنا بكرا زي الوقتي
by (752 points)
يا خبر الف مليون سلامة عليها
ربِ يبعد عنها كل سوء ويحفظها
ان شاء الله تخف وتنور
by (1.5k points)
الله يسلمك أختي رفيف ♡♡
 شوية تعب وإن شاء الله راح يروحوا على السريع
by (1.0k points)
صباح الخير حبيباتي وجميلاتي اسراء ورومانتيك كل عام وانتم بخير وصحة وسعادة يا رب وحشتوني كتير جداااا بجد اخباركم ايه❤❤❤❤
سعيدة جدا بجد ان التجميعة دي عجبتك اول ما حبيبتي رومانتيك قالت ليا علي الفكرة قولتلها ممكن اسراء تزعل عشان ما استئذنا منها قالت ليا لا دي هتطير من الفرحة وبعدين تعب ايه حبوبة انا تحت امركم ولو ده تعب فيا نعم التعب والله .
بيان تعبانة ؟ الف مليون سلامة عليها هروح حالا ابعت ليها شكرا انك عرفتيني .
دمتم بخير وسعادة دايما يا رب وشكرا علي المجهود الرائع دايما بالتوفيق الدائم حبيباتي ❤❤❤❤❤❤
by (1.5k points)
مساء الياسمين جميلتي ♡♡
كل عام وأنت بألف خير وأفضل حال أختي رنا♡
وليش ازعل بقى ¿¿¿!!!!
الله يوفقك ويسعدك حبوبة وألف حمدالله على السلامه عودا حميدا ♡♡
دمتِ بخير جميلتي ♡♡
by (1.9k points)
+8 votes

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 

رنا العزيزه ❤️❤️❤️الحمد لله رب العالمين ❤️❤️انك عدت من جديد فرحت كثيييييراً بعودتك ❤️❤️❤️وانت تستحقين كل خير جميلتي. ❤️❤️❤️.

وشكراً. 

by (1.0k points)
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ❤️
مساء الخير عزيزتي نورة كيف حالك ❤️
حقا أنا أشكرك كثيرا علي سؤالك الدائم عني وتشجيعك وكلماتك الرائعة التي أثرت في كثيرا أدامك الله بخير وسعادة دائما وأبعد عنك كل حزن وسوء يا رب ❤️
بالتوفيق الدائم لك حبيبتي نورة ❤️
by (1.9k points)
عزيتي رنا تستحقين كل خير يارب العالمين شكراً على كلماتك الانيقه والراقيه عزيزتي ، العفو عزيزتي أنتِ عزيزة عندي كثيييراً يا صاحبه القلب الابيض .الكلام كله عباره عن عزيزتي ههههه هذا لأنك فعلاً عزيزتي .
by (1.0k points)
صباح الخير عزيزتي نورة كيف حالك اليوم ❤️
كيف حال زينب اليوم وهل تحسنت حالة عينها أم لا ؟ اتمني ان تكون بخير وابلغيها اني قلقة عليها واتمني ان تعود بأفضل حال قريبا ان شاء الله ❤️
دمت بخير وسعادة نورة ❤️
by (1.9k points)
أهلاً عزيزتي رنا الحمد لله بخير . لقد قامت بحك عينها لم تتحمل وازداد ألمها و انتفخت  عينها ، و أخبرتها الدكتورة أن تنتبه لعينها الاخرى أيضاً .
ان شاء الله تعالى سأوصل سلامك لها ، ان شاء الله تعالى .
شكراً رنا على السؤال .
by (1.9k points)
صباح الخير رنا .
كيف حالك هل أنت بخير ؟
by (1.0k points)
صباح النور عزيزتي نورة كيف حالك ❤️❤️
انا بخير والحمد لله حبيبتي طالما انت بخير كانت عندي فقط بعض الظروف والحمد لله مر كل شيء علي خير ❤️❤️
شكرا عزيزتي على سؤالك ....
كيف حال زينب الان ؟ ان شاء الله تكون أفضل حالا وأتمنى ان توصلي سلامي لها وأني اشتقت لوجودها معنا ان شاء الله تعود قريبا وتكون أقوي وصحتها أفضل من ذي قبل ❤️
بالتوفيق حبيبتي ودمت بأمان الله ❤️
by (1.9k points)
مساء الورد رنا الحمد لله انك بخير اشتقت لك كثيييراً .
زينب تسلم عليك كثيييراً وهي اشتاقت لك كثيييراً ، لقد قرأت رسالتك لها .
by (1.0k points)
صباح الورد عزيزتي نورة ❤️ وانا اشتقت لك اكثر حبيبتي ❤️ ان شاء الله تكونين بخير دائما يا رب ❤️❤️
الله يسلمها يا رب واخبريها اني اشتقت لها اكثر وانتظر عودتها بفارغ الصبر واني لا انساها ابدا من دعائي وان يتم الله شفاءها علي خير ❤️❤️❤️
دمت بأمان الله حبيبتي ❤️✨
by (1.9k points)
مساء الورد عزيزتي شكراً على كلامك الطيب جميلتي .
زينب تسلم عليك كثيييراً واشتاقت اليك كثييييراً . رنا أنا أقرأ رسائلك كلها لزينب .
by (201 points)
+8 votes
دام الله صحبتكم وودكما ♥️
by (752 points)
حقا أنت شخص راقي
شكرا لك ..
by (201 points)
تسلمي عزيزتي ♥️
by (1.0k points)
اللهم امين يا رب العالمين
شكرا كثيرا لك أكرم ...
by (201 points)
تسلمي رنا ♥️
by (752 points)
+8 votes

مساء الفل حبيبتي heart

صديقتنا الجميلة والراقية صاحبة القلب الطيب ..

ميرسي كتير حبيبتي علي كلماتك الطيبة مثلك ..

ربي يديم محبتنا جميعا ويدوم صداقتنا ان شاء الله ..

وكتير سعيدة بوجودك ورجوعك ربي يفرح قلبك ويبعد عندك كل شر وحزن ..

تحياتي لك عزيزتي الجميلة ..heartheartheart

by (1.0k points)
وها قد عدنا للحديث مرة أخري مع الغالية والحبيبة رومانتيك ❤️❤️
مساء العسل رومانتيك اخبارك ايه ❤️
ده أنا اللي مفروض اقول ميرسي من هنا لحد بكرة انا مش عارفه من غيركم كان زماني عاملة ايه دلوقتي بجد سؤالكم وكلماتكم فرق معايا جدا بل هو سبب رجوعي...
اللهم امين يا رب العالمين بل أنا اللي سعيدة أكتر بيكم وبوجودي معاكم وان شاء الله مفيش غياب تاني إلا اذا ربنا قدر كده بسبب ظرف او حاجه ....
شكرا كتير رومانتيك ربنا يخليكي يا رب وبالتوفيق في كل حياتك يا رب ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
by (1.0k points)
يسعد مسائك رومانتيك اخبارك ايه ❤️❤️
لو سمحت انا عندي سؤال صغير وأتمني تجاوبيني لأني بجد مرعوبة ومش علي بعضي من ساعة ما شوفت الفيديو ....
هي المدرسة الجديدة دي هتكون هنا ولا في طليق ؟؟
by (752 points)
مساء الورد .. لا ماله دعوة بطلييق هو يقصد زي اميركان
وقال في زي اميركان هيكون معاه مساعدة من احد زملائه لتكون وتيرة الحلقات اسرع
هتلاقيها في الدقيقة 1:10 ...
by (1.0k points)
ما هو انا قصدي كده واللي كنت خايفة انه يحصل ...
انا والله زعلانة فوق ما تتخيلي لان انا هنا عشان استاذ ابراهيم هو اللي بيدرس مش عشان حد تاني ليه كده بس ؟؟
عموما شكرا رومانتيك جدا علي التوضيح..
by (1.0k points)
رومانتيك ❤️ مساء الفل اخبارك ايه ❤️
ربي مش موجودة وموعدها النهاردة في تلخيص الدرس السادس لو لم تأت هعمل انا الدرس بس هستني ساعة بعد الموعد تمام ؟
دمت بخير وسعادة رومانتيك ❤️
by (1.0k points)
رومانتيك مساء الخير اخبارك ايه ❤️
هو فين الاختبار بتاعي ؟
by (752 points)
مساء النور .
ما في شئ وصل عندي رنا .وانا اقول الشباب ممكن واخدين اجازة اليوم .
by (1.0k points)
بجد والله؟ ايه مشكلة الموقع معايا تاني منشور يحصل فيه كده ....
لا طبعا مينفعش اجازة خالص ❤️❤️ لازم كل يوم نحاول نرجع لو علي الاقل جزء بسيط من التفاعل بتاع زمان ...
خلاص هكتبه تاني مش مشكلة
شكرا رومانتيك ❤️
by (1.0k points)
كتبته تاني خلاص رومانتيك ❤️
عايزة اقولك علي حاجه صغيرة ... عايزة يكون في نائب في الفريق هنا ليا عشان مثلا لو غبت او كده بما اني المسئولة عن تنبيه الاعضاء ولو في تعديل او كده فعشان لو غبت مثلا يكون بدلا عني زي النهارده كده حصلي ظرف وكتبت الاختبار بصعوبة جدااااا .
ايه رأيك تكوني انت النائبة ولا اسراء ؟
by (752 points)
حلو كتيير . ممكن اسراء لو خلصت الامتحانات
عندك ربا . اسراء . بيان . صراحة كلهم روعة
لو طلبتي منهم مش هيقولوا لأ ..
by (1.0k points)
هشوف اسراء وممكن اسأل حد من التانيين بس انا عايزة حد بيدخل كل يوم ....
انا عارفه ان كلهم ما شاء الله عليهم بجد شغل اكتر من راااااائع...
فأنا هشوف اسراء ان شاء الله
زينب علي فكرة تعبانة عشان كده مش بتدخل بقالها كام يوم ...
by (752 points)
يسعد صباحك رنا
عاملة ايه حبيبتي ؟ طمنيني عليك .. ان شاء الله تكوني في أفضل حال
وفي ناااس هنا بيسألوا عنك .. ليه مش بتردي عليهم ؟؟
ان شاء الله أمورك تكون تمااام
by (1.0k points)
مساء الورد رومانتيك ❤️❤️❤️❤️❤️ بجد والله وحشتيني جداااااا والموقع وكل الموجودين وحشتوني بجد اخبارك ايه ان شاء الله تكوني بخير يا رب ❤️
انا تمام الحمد لله والله بس كان في شويه حاجات خلصتهم ورجعت الحمد لله ❤️ وبعتذر جدااا والله اني اتأخرت في الرد ...
شكرا جدا رومانتيك بجد رسالتك دي اسعدتني جدا فوق ما تتخيلي....
دمت بأمان الله رومانتيك ❤️
by (752 points)
حبيبتي والله قلقت عليكِ .. ربي يطمنك مثل ما طمنتيني . الحمد لله انك زي الفل ..
وانا كتيير اشتقت لك ولتفاعلاتك الجميلة ..
رنا . اسراء عندها امتحانات وهتغيب تقريبا اسبوع لحد ما تخلص وترجع لنا تاني .
حبيبتي ابقي ابعتي لها ماسدج وأسالي عليها واول ما تفتح هتقرأها ..
ربي يسعدكم دائما ..❤❤❤
by (1.0k points)
لا حبيبتي ربنا ما يجيب قلق ابدا ❤️
هبدأ اعمل منشوراتي وأفكاري تاني زي الاول ان شاء الله ❤️
انا والله كنت لسه هسألك عليها بتدخل ولا لا لأن اخر مرة انا كنت هنا كانت بتقول ان فاضل ليها اربع ايام وتخلص وكمان انا مستغربة لأنها مش هنا ....
صحيح كملتوا في السلسلة اللي عملناها ولا لا ؟
امين يارب العالمين وشكرا جدا رومانتيك ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
by (752 points)
ما في اي سلسلة من اخر مرة  حد عمل
ما حدش عمل تاني .. يلا انتِ جيتي نشطي الشباب . ويرجعوا يكملوا تاني ..
by (1.0k points)
خلاص تمام ابدأ اعمل انا من بكرة ان شاء الله ونكمل تاني وكمان هحاول اخلي عدد الدروس اكتر والاختبارات كمان ....
متعرفيش اخر درس وقفوا عنده كان ايه ؟
by (752 points)
حلو كتيير .
مش فاكرة صراحة . اعتقد اخر واحد كان اكرم
مش متأكدة اوي
by (1.0k points)
خلاص مش مشكلة هبحث انا واشوف عشان اعرف كان اخر حاجه شرح ولا اختبار عشان اعرف انا هعمل ايه ....
عايزة اخد رأيك في حاجه ايه رأيك اعمل بكرة منشور الاول عايزة اخلي المسئول عن الشرح يعمل شرح درس الصبح وواحد بليل او اللي عليه الدور يشرح يعمل الشرح الصبح وبليل يتعمل اختبار ؟؟
يعني مثلا نفترض لو الاء عليها الشرح وليكن النهاردة هيكون بعدها ربي الاختبار اليوم اللي بعده لا انا بقي عايزة يا اما اخلي الاء او اي حد عليه الدور في الشرح يشرح درسين او اللي عليه الدور في الشرح يعمل الدرس بتاعه واللي مفروض يعمل الاختبار بتاع الدرس بدل ما يتعمل اليوم اللي بعده يتعمل في نفس اليوم وبكده نزود الشغل شويه فهمتي قصدي؟ واي فكرة فيهم احلي الاولي ولا التانية ؟
by (752 points)
انا رأي بلاش شرح لأن الأستاذ شرحه كافي
يتعمل اختبار علي طول .. كدة هيكون أسرع
by (752 points)
رنا بيان سألتني عن السلسة دي ..
ياريت تنزلي بوست وتوزعي الأدوار عشان كل واحد يعرف دوره ويبدأ في تكملتها
by (1.0k points)
يسعد مسائك رومانتيك اخبارك ايه ❤️❤️
هو بس الشرح ده مجرد تلخيص بس وللتذكير لأن وارد جدا حد يكون نسي معلومة او حاجه معينة فمن خلال الشرح ده يفتكر اللي هو نسيه وانا عملت بوست عن الفكرة الجديدة وتوزيع الأدوار وفي انتظار المراجعة بس ....
شكرا جدا رومانتيك علي رأيك واهتمامك بالتوفيق ودمت بخير وسعادة دايما يا رب ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
by (1.0k points)
صباح الخير رومانتيك اخبارك ايه ❤️❤️
نسيت اسألك امبارح...نسرين بقالها فترة كبيرة جدا مش معانا انا ملاحظة انها من ساعة ما سابت التحرير في طليق وهي دخولها قليل جدا هي لسه تعبانة ولا ايه بالضبط ؟
شكرا رومانتيك ❤️❤️
by (752 points)
صباح الخير رنا ... عاملة ايه ؟
تعرفي انا مش عجبني نظام وضع السلسلة . كدة الناس بتتعب وتعمل واللي بيدخل في وقت معين صعب يدخل تاني
غير تاني يوم يكون السؤال اختفي او نزل الجديد .
كتير جهد للي بيعمل شرح وبعدها بكام ساعة حد تاني يعمل اختبار ..صراحة مش عجباني
لو اكتفي كل واحد منهم كل يوم بعمل اختبار فقط والشرح عندهم في القناة طالما بدأنا من الأول اكيد الكل بيذاكر من عند الأستاذ
زي الموقع التاني ناس عاملة سلسلة للغة ما . اختبارات ومراجعة فقط واللي عاوز يذاكر ويسجل ملاحظاته يروح القناة  ..
لكن الوضع كدة مش لطيف ...
by (1.0k points)
صباح الفل رومانتيك انا تمام الحمد لله والله انت اخبارك ايه ❤️❤️
بصي احنا عملنا خطأ في البداية خالص وهو احنا معملناش خطة محكمة وفكرنا كويس في تنظيم التيم والفكرة ذات نفسها هي اسراء قالت الفكرة رحنا نفذنا علطول بدون تخطيط اما تاني حاجه انه اصلا مفيش تفاعل مش عارفه اعضاء كتير جدا بيسجلوا كل يوم بس مفيش تفاعل المهم دلوقتي هنخطط احسن عشان الفكرة ميحصلش فيها تعديل تاني لان انا حاسه من كتر التعديلات كل شويه اعضاء التيم اتضايقوا فأنا هبعت لكل واحد منهم علي إجابة الاتي ....
اننا هنقسم اعضاء التيم علي ايام الاسبوع بس احنا تمانية ففي اتنين هيكونوا في يوم واحد مش مشكلة كل واحد هيعمل اختبار عادي جدا بس فوق كده قبل السؤال الاول يحددوا اهم الحاجات اللي وردت في الدرس فاهمة قصدي وكده كله هيرتاح جدا علي ما اعتقد فأنا هبعت ليهم الفكرة دي وأولهم بنين وبيان لان دورهم النهاردة وبعد كده نشوف اللي هيحصل ايه رأيك في الفكرة دي؟؟
اسفة جدا علي الإطالة رومانتيك
by (752 points)
اه كدة أفضل بكتيير .. بس اسراء مالهاش اي ذنب لأني انا اللي اقترحت فكرة المراجعة وهي اخدتها وعملت بها بوست
وكان كل ده زي ما قولتي بدون تنظيم لكن حاليا .. الفكرة عجبتني كدة كل واحد له يوم بالاسبوع و اتنين مع بعض نهاية الاسبوع
خلي بالك ان اكرم بيكون فاضي جمعة وسبت بس حطيه في أي يوم فيهم
by (1.0k points)
لا والله ده انا اللي غلطانة مش اسراء اسراء ربنا يخليها ولا ليها اي ذنب خالص ولا انت كمان انا اللي استعجلت وعجبتني جداااا الفكرة وانت عارفه اي حاجه فيها فايدة للموقع بحاول اعملها علي اكمل وجه ....
ان شاء الله خير وتكمل الفكرة علي خير وبتمني بجد ان كل اللي غايبين يرجعوا تاني للموقع قبل ما نغيب احنا كمان....
اكرم و فطوم ان شاء الله يوم الجمعة وبعد كده كل واحد في التيم يوم في الاسبوع ...
رومانتيك انا عندي سؤال صغير ممكن ؟
by (752 points)
أه تفضلي ممكن
 ..
by (1.0k points)
تسلمي يا رب ❤️
هو الموقع لسه هيحصل له تطوير وتنظيم اكتر من كده وهيكون فيه القاب زي طليق كده طالب متميز ومحترف وكل الكلام ده واستاذ ابراهيم هيكون معانا ويشوف أسئلتنا وكده يعني وهيتم اختيار محررين يعني قصدي هل هيكون زي طليق ولا هيفضل كده وخلاص ؟؟
by (752 points)
لا الموقع محتاج شغل كتيير وان شاء الله هيكون مثل طليق
في كل حاجة ومستر كمان هيكون في الاتنين ..
by (1.0k points)
فهمت شكرا رومانتيك انا كنت بحسب انه هيفضل كده بتمني والله انه يتطور قبل ما اغيب لانه حاليا بحاول اقلل استخدام الموقع عشان ايام الدراسة مش هكون موجودة وهقلل استخدام الفون جدا عشان اطلع الاولي زي كل سنة ان شاء الله خصوصا ان الشغل السنة دي هيكون اكتر من كل سنة وربنا يعينا ويوفقنا جميعا يا رب ❤️❤️
شكرا رومانتيك ❤️
by (752 points)
ربي يوفقك وان شاء الله تكوني الاول وتفرحيني ..
by (1.0k points)
امين يا رب العالمين ان شاء الله رومانتيك ❤️❤️❤️❤️
ربي بقالها كام يوم مدخلتش وكمان علي طليق دخولها قليل جدا متعرفيش عنها حاجه او كده ؟
وخديجة Queen my self بقالنا اكتر من خمس ايام بندور عليها ونسأل هي فين وبرضو منعرفش اي حاجه ...
يا رب يكونوا بخير وكل حاجه معاهم تمام
by (1.0k points)
مساء الخير رومانتيك اخبارك ايه ❤️❤️
اولا احب اشكرك جدا والله علي الفكرة الرائعة اللي اقترحتيها جميلة جدا شكرا بجد والله ربنا يخليكي ❤️❤️
تاني حاجه موقع طليق مش عايز يفتح معايا نهائي بأي الطرق يكتب ليا This site can't be reached وخلاص كده مع ان الانترنت عندي قوي فهل في مشكلة عندي ولا في مشكلة في الموقع خصوصا انه في حاجه غريبة من امبارح ولا ايه؟؟
by (752 points)
اطمني الموقع بيتظبط حاليا .
وهيشتغل لا تقلقي حبوبة . ده مع الجميع
by (1.0k points)
خلاص تمام شكرا جدا رومانتيك ❤️
by (752 points)
العفو حبيبتي بس يشتغل هبلغك
يلا ونسوني هنا شوية ههههه
by (1.0k points)
حبيبتي ربنا يخليكي يا رب ❤️
هههه ❤️ والله لو عايزاني افضل هنا معاكي دايما طلباتك اوامر هو احنا عندنا الف رومانتيك ❤️❤️❤️❤️
by (752 points)
حبيبتي منحرمش منك
by (1.0k points)
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
by (1.0k points)
صباح الخير رومانتيك انا مش تمام خالص انت اخبارك ايه ان شاء الله تكون امورك تمام ....
فكرة حلوة جدا شكرا علي الاقتراح عايزه اعمل انا بقي سؤال واجمع فيه اللينكات كلها بتاعة اسراء بس انا خايفة انها تزعل لو عملنا حاجه زي دي بدون ما نعرفها انا كده كده اصلا هقول في البوست بتاعي أن البوستات والشرح بتوع اسراء بس حاسه انها هتزعل لو عملنا كده بدون علمها ولا انت ايه رأيك؟؟
by (752 points)
امممم عارفة انك مش تمام .
معلش اديني وقت بس اخلص الشغل من امبارح والله لسة ما انتهيت . وهحكي معاك .واشوفك يا جميل مالك ..
لا بالعكس دي هطيييييير من الفرحة . وترقص كمان ..
by (1.0k points)
حبيبتي والله براحتك خالص خلصي كل اللي عندك ونتكلم سوا ❤️❤️❤️ ربنا معاكي ويعينك يا رب ❤️❤️
خلاص تمام طالما كده هروح انا اجمع اللينكات ونشوف شغلنا من تاني ان شاء الله ❤️
دمت بخير وصحة وسعادة يا رب رومانتيك ❤️
by (1.0k points)
رومانتيك مساء الخير ❤️
بعتذر جدا لو هتعبك معايا بس ممكن تعدلي السؤال وتحطي الرابط بتاع اول درس من القواعد اللي اسراء شرحتها ؟
انا اصلا جمعت كل اللينكات في سؤال اسمه روابط كورس القواعد .
شكرا جدا رومانتيك وبعتذر علي الازعاج
by (752 points)
مساء العسل
هههههه والله كنت هعمل كدة من نفسي بس قولت اعملي فنجان قهوة اظبط راسي هههههه
من عيوني يا عسل
by (1.0k points)
حبيبتي ربنا يخليكي يا رب ❤️❤️❤️
براحتك خالص اعملي القهوة وكل حاجه❤️
ربنا يعينك يا رب ولو دخلتي بليل وانا كنت نبقي نتكلم شويه ان شاء الله علي ما تخلصي الشغل .
شكرا رومانتيك ودمت بخير وصحه وسعادة يا رب ❤️
by (752 points)
حاضر حبيبتي من عيوني
لازم نتكلم عوزة اعرف الجميل ماله ..
by (1.0k points)
تسلمي يا رب رومانتيك ❤️ انت اللي جميلة والله ❤️❤️❤️
بصي هو باختصار نفس السبب بتاع خدوج ومنال وانا تعبانة من امبارح ومش مظبوطة تماما ومش قادرة اعمل اي حاجه ونفس الحال مع خديجة ومنال ويمكن اكتر .
مش عايزه اوضح اكتر عشان مفتكرش لاني كل ما افتكر احس اني هموت والله وكمان امبارح بعد ما هدينا شويه قلت ليهم ميعرفوش حد عشان الموضوع ميتنشرش ويكبر وتحصل حاجه مش كويسة .
بس هو ده .
by (752 points)
اممم كنت واثقة .
طيب حبيبتي الاول حقكم عليا انا والله تم حظره وتم التصرف معاه بكل جديه .
الموضوع ده عوزاكِ تنسيه خالص ولا تفكري فيه نهائي .. انسي خلاص الموضوع .
وروقي كدة وانا ليا كلام مع منال وخديجة
by (1.0k points)
بصي كل الحكاية ان منال وخديجة كانوا بيتكلموا عن الفرنسي وانا بدخل اراقب في صمت كالعادة طبعا ومش بتكلم مع حد الا في حدود سؤال او اسلم علي حد او فكرة وهكذا يعني زي ما انت عارفاني مش بحب غير الموضوعات المفيدة والهادفة المهم خرجت انا ورجعت بعدها شويه لقيت البني ادم اللي لا يمت للبشر بصلة اساسا ده موجود وعمل اللي عمله انا كنت في حالة صدمة وذهول ورعب والله بس يلا الحمد لله اللي حصل حصل .
حبيبتي يا رومانتيك ❤️ الخطأ مش خطأك ابداااا والله والحمد لله ان تم حظره بس حتي لو اتعمل فيه ايه فالموضوع صعب علينا نفسيا انا بكلم خديجة امبارح لاني عارفه ان هي اكيد مش مظبوطة مش قادرة تتكلم يا عيني وكذلك منال وشهد .
بجد عايزه انسي اللي حصل لاني حاسه اني مش رنا تماما النهاردة اغلب يومي راح في النوم بما اني معرفتش انام امبارح ومش عارفه اتكلم مع حد حتي سولي عمالة تبعت عليا مش قادرة اكلمها وخايفة تسمع اي ريكورد مني تقول في حاجه وحتي انا مش مظبوطة ولا عارفه اعمل اي حاجه الله يسامحه بجد اللي عمل كده .
ويا ريت والله لو تقدري تشوفي خديجة ومنال وتخففي عنهم شويه .
ويا ريت يا رومانتيك تتعمل فكرة حلوة للشات زي اللي قولتلك عليها قبل كده منعا لحاجه زي دي تحصل تاني .....
شكرا جدا ليكي رومانتيك ❤️
by (752 points)
يا حبيبة قلبي انا معاكِ لحد ما الموضوع ده تنسيه خالص . ولا يهمك يا عسل روحي شوفي الشات الجديد هههههه .
انسي رنا ولا تتكلمي فيه تاني خالص .
والباقي انا كفيلة بهم . حبيبتي انتِ
by (1.0k points)
والله بجد شكرا جدا رومانتيك ربنا يخليكي ليا ❤️❤️❤️❤️ انا والله ارتحت جدا اما اتكلمت معاكي واسفين والله تعبناكي معانا في موضوع انت ولا ليكي اي دخل فيه ....
ههههه ❤️ شوفته من بدري اوي بس تصدقي جميل جدا احلي من القديم حتي علي الاقل اللي هيتكلموا ممكن يختاروا موضوعات مفيدة اكتر بما انهم مش ضامنين مين ممكن يقرأ الاجابات او كده انما انا مش هتفرق اوي معايا سواء في شات او لا .
هحاول انسي والله و أرجع لحياتي الطبيعية عشان مفيش حد عندي يشك في حاجه لانهم طول النهار انت مالك وفيكي ايه بس اقولهم ايه يعني بسكت وأقول اني كويسة مع اني عمري في حياتي ما خبيت علي ماما وبابا اي حاجه حرفيا سواء مضايقاني او كده بس الموضوع ده مينفعش تماما هقولهم ايه ؟
المهم يعني حاولي تهتمي بمنال وخدوج اكتر لان منال تقريبا بدأت دروس وانا خايفة عليها ل الموضوع ده يأثر عليها وخديجة هي كمان لانها مرعوبة ومصدومة من امبارح .
شكرا رومانتيك علي اهتمامك بجد ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
by (752 points)
طيب حبيبتي لا تشغلي بالك انا هشوفهم  
واطمني ... الاهم انسي خلاص وكل الكومنتات هخفيها ..
الاهم مذاكرتك ولا تفكري في اي شى تاني
by (1.0k points)
خلاص تمام ❤️
حاضر هحاول انسي كل حاجه ولا كأن حاجه حصلت وارجع لحياتي تاني صعب شويه بعد الصدمة بس مش مستحيل .
دمت بخير رومانتيك ❤️
by (752 points)
رنا حبيبتي اي سؤال لطليق ارسليه هناك
انا مشةهقدر اتابع بالاتنين .
في قسم للشات وصفحة ليا ابعتيلي هناك
by (752 points)
صباحك جميل مثلك حبيبتي
عاملة ايه . كل عام وانتِ بخير وفي سعادة وصحة يارب . عيد مُبارك ❤❤
by (1.0k points)
حبيبتي رومانتيك ❤❤ صباحك فل وياسمين يا رب اخبارك ايه ❤ انا تمام والحمد لله طالما انت بخير وكل عام وانت بخير وصحة وسعادة يا رب ❤❤ رسالتك فرحتني جدا والله ربنا يخليكي ❤
دمت بخير وصحة وسعادة دايما رومانتيك ❤❤❤❤❤
by (1.0k points)
رومانتيك حبوبة يسعد مسائك اخبارك ايه ان شاء الله بخير يا رب❤❤
رومانتيك لو سمحت ممكن لما تحرري الاسئلة الخاصة بالسلسلة بتاعتنا تاخدي بالك من لينكات القواعد بتاعة اسراء اذا موجودة ولا لا ولو ما كانت موجودة تضيفيها تمام رومانتيك ؟
ودمت بخير وصحة وسعادة دايما يا رب❤❤
by (752 points)
رنا حبوبة يسعد أيامك حبيبتي
ههههه اتأخرت عليك معلش يا قلبي
عوزاني أضيف اللينكات بتاع اسراء القواعد ؟ اضيفهم فين ؟
قوليلي اخبارك أنت ايه طمنيني عليك وعلي حالتك .. واختك الصغيرة السكر عاملة ايه ؟
by (1.0k points)
مساء النور حبيبتي اخبارك ايه ❤❤
لا لا لا حبوبة ولا يهمك عادي جدا براحتك الله يعينك يا رب❤
ايوه لينكات اسراء اللي انا جمعتهم الدرس رقم عشرة عند فاطمة والدرس بتاعها كان عشرة بتاع القراءة و 11 عند اكرم والدرس  11 برضو القراءة ورقم  12 عند الاء مشاركتها بتاعة النهاردة .
انا تمام الحمد لله طالما انت بخير وحالتي اتحسنت كتير عن الاول ورجعت لحياتي الطبيعية تاني الحمد لله .
ههههه سكر ؟ خديها والله لو عايزاها هي تمام الحمد لله وكل يوم مريم سينسيه مريم سينسيه عقلي هيطير منها والله بس الحمد لله❤
شكرا جدا رومانتيك علي اهتمامك وسؤالك وبعتذر علي تعبك معايا ودمت بخير وصحة وسعادة دايما يا رب❤❤❤❤❤❤
by (1.0k points)
يسعد مسائك رومانتيك اخبارك ايه حبوبة ❤❤
رومانتيك لو سمحت ممكن تاخدي بالك من التيم الأيام الجاية ؟؟ لاني مشغولة جدا من حاجه حصلت وعليا مسؤولية كبيرة شوية بس هحاول ادخل اشوف الموقع كل يوم وادخل كل يوم خميس عشان دوري في الاختبارات بس هيكون الوقت متأخر شويه المهم ....
زملائي في طليق افتقدتهم جداااااا من فترة وانا مسجلة خروج من الموقع عشان ما يشغلني او كده وكنت مقررة ارجع بعد العيد بس قدر الله وما شاء فعل وكنت مجهزة بوستات انجليزي وتركي بس اعمل ايه حظي كده واللي زعلني جدا والله وضايقني جداااا وهو ان حلم من احلامي امامي ومش عارفه اخده البوست بتاعك هناك يعني .... يعني لا وقتي حاليا هيسمح وبعد شهر الدراسة .
يلا الحمد لله اكيد هلاقي فرصة احسن ان شاء الله وتكون في ظروف ووقت احلي من ده .
بعتذر طولت عليكي بس متكلمتش مع حد النهاردة او عارفه احكي لاي حد علي اي حاجه فسامحيني علي كلامي الكتير .
تصبحي علي الف خير يا رب وبتمني والله ارجع للموقعين زي الاول لاني افتقدتهم وافتقدت الشغل فيهم اكتر مما تتخيلي وفرص ما تتعوض بس اعمل ايه .....
مع السلامة ودمت بأمان الله حبوبة ❤❤❤❤
by (752 points)
صباح الخير . ان شاء الله تنتهي من كل انشغالاتك وترجعي للموقعين ولزملائك تاني
بالنسبة للتيم كتيير صعب افضل ان يكون حد متفرغ لهم أفضل .. في احد من منهم يقدر يعمل كدة
by (1.0k points)
صباح النور حبوبة .
ان شاء الله بتمني والله يكون ده قريب عشان ارجع لكل حاجه وكمان للمهارة اللي كنت بدأت اتعلمها بس قدر الله وما شاء فعل اكملها ان شاء الله بعد انقضاء الظروف دي المهم مش قصدي اي حاجه غير انه تحطي لينكات القواعد في البوستات بس اما بالنسبة للتيم فأنا هخلي اسراء تاخد بالها من كل حاجه بما اني قولتلها علي الفكرة دي قبل كده
دمت بأمان الله ورعايته دايما رومانتيك ❤
by (1.2k points)
+7 votes
حبيبتي رنا ❤❤❤

ماشاء الله تبارك الله حقا تبهرينا دائما بانتقاء كلماتك الجميلة ❤❤❤❤❤ وباسلوبك المميز

فعلا كان غيابك انت واسراء في هذا الموقع صدمة كبيرة لي

ولكن احمد الله على عودتكم الى هنا ،فلقد زاد الموقع اشراقا بكم

شكرا لك حبيبتي ولذوقك الراقي

واسال الله لك السلامة والسعادة والهناء ❤❤❤❤

ادام الله المحبة بيننا خالصة لوجهه الكريم

اللهم امييييين يارب العالميييين

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
by (1.0k points)
مساء الخير حبيبتي بيان كيف حالك ❤️❤️
شكرا لك كثيييييرا عزيزتي وأنا اشتقت لكم كثيرا وسؤالكم وكلماتكم كانت حقا سبب عودتي وتخفيف ما كنت أنا فيه والحمد لله...
وأنت عزيزتي بيان تكفين إشراقا لهذا الموقع أدامك الله بخير دائما يا رب ❤️
اللهم امين يا رب العالمين ❤️ وشكرا علي كلماتك الرائعة أختي بيان ❤️❤️
دمت بخير وسعادة دائما حبيبتي ❤️
by (1.0k points)
أهلا بيان كيف حالك حبيبتي ❤️ جمعة طيبة عليك يا رب ❤️
اليوم دورك في تلخيص الدرس الرابع ان شاء الله من تعلم من الصفر حسنا عزيزتي؟
دمت بأمان الله ورعايته دائما ❤️
by (1.2k points)
اهلا حبيبتي رنا❤
ان شاء الله اكيد
جمعة مباركة عليكي ان شاء الله❤❤
by (1.0k points)
حبيبتي بيان ❤ كل عام وانت بخير وصحة وسعادة يا رب❤ اخبرتني اسراء انك مريضة قليلا كيف حالك الان مبدعتي ؟ اتمني ان تكوني بأفضل حال الان يا رب وان يزول تعبك قريبا ان شاء الله❤
دمت من الحزن والألم سالمة حبيبتي❤❤❤
by (1.2k points)
حبيبتي رنا ❤
وانت بالف الف الف خير ان شاء الله ♡♡♡
وينعاد عليكي وعلى احباب قلبك بالخير واليمن والبركات♡♡♡
الحمدلله اختي الغالية انا بخير وبسؤالكم عني اصبحت بالف خير ... ادامك الله بكامل الصحه والعافية يارب❤❤❤
اشكرك اختي على سؤالك عني ... ربنا يكرمك بالخير كله يارب❤
دمتي دائما مبدعه ومتألقة اختي ♡♡♡♡♡
by (1.0k points)
+4 votes

يا حبيبتي الحمد الله أنج رجعتي سععععيدة بهالشي  وشكرررررا لكلامج الجميل و إن شاء الله ألحين صرتي أحسن وداااايما وفي أي وقت متى ما تحتاجين شي قوليلي وأن أقدر أساعد من عيوني ما راح أقصر❤️❤️❤️❤️

by (1.0k points)
زينب ❤️ كيف حالك حبيبتي اشتقت لك كثيييييرا ❤️❤️
الحمد لله أنا بخير وأفضل كثيرا من ذي قبل وشكرا لك كثيرا لسؤالك الدائم عني جزاك الله كل خير ❤️❤️
تسلمي علي كلماتك الرائعة وذوقك الراقي ❤️
دمت بخير وسعادة دائما يا رب ❤️
by (1.0k points)
عزيزتي تستاهلين كل خير
by (1.0k points)
السلام عليكم شلونج رنا عساج بخير بس حبيت اتطمن عليج  إن شاء الله بخير ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
by (1.0k points)
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته ❤️❤️
مساء النور عزيزتي زينب اهلا وسهلا نورتي الموقع بوجودك حبيبتي اشتقنا لك كثيرا ان شاء الله تكوني بخير يا رب وأن لا يكون هناك غياب مرة أخرى ❤️❤️
أنا بخير والحمد لله حبيبتي طالما انت بخير شكرا جدا علي سؤالك أسعدتني حقا ❤️
وأتمنى ان ترسلي سلامي لنورة حسنا حبيبتي؟
دمت بخير وسعادة دائما عزيزتي وحمدا لله علي سلامتك ❤️❤️❤️❤️❤️
by (1.0k points)
اهلاااا مساااء الورد والياسمين... حبيبتي منور فيكم تسلمين لي الحمد الله بخير من دامج بخير.... وصل سلامج لنورة وتسلم عليج وااايد دااايما اوصل سلامكم لها
دمتي بخير ❤️❤️❤️
by (2.5k points)
+2 votes

اختي رنا ❤️ 

اهلا بعودتك مره اخري مش عارفه بجد اوصف كميه السعاده اللي انا حاسه بيها لانك اتخطيتي هذه المرحله ورجعتيلنا تاني فرحاااااااانه جدا بشكل لا يوصف اتمني من كل قلبي انك تكونى بخير  ⁦(。♡‿♡。)⁩

ويارب دايما سعيده وبخير وتكونى معانا دايما وما تفارقينا انتي وكل افراد العائله ❤️ 

by (1.0k points)
آلاء ❤️❤️ انت مش متخيلة بجد انت وحشتيني اد ايه اخبارك ايه ❤️❤️
وأنا والله سعيدة اكتر برجوعي تاني واني عندي اخوات وصديقات رائعات زيكم ربنا يخليكم يا رب ❤️❤️❤️
أنا بخير والحمد لله والله وسعيدة اكتر بالتعرف عليكي ❤️❤️
وان شاء الله مفيش غياب تاني وكل اللي غايبين يعودوا من تاني قريب ....
بالتوفيق أختي آلاء ومبروك علي الألف نقطة وان شاء الله يكونوا 10000 قريب ...
دمت بخير وسعادة دائما حبيبتي ❤️❤️
by (2.5k points)
وانتي كمان وحشتينييي كتيير كتييير بس خلينا متفقين مفيش غياب تاني خلاص
بخير ما دامك بخير اختي
الله يبارك فيكي اختي رنا ❤️❤️ وصلت بفضل دعمك ومساعدتك ليا اختي
ان شاء الله الكل يرجع وما يغيبو تاني ابدا ❤️❤️❤️❤️
by (1.0k points)
والله وانت اكتر حبيبتي ❤️❤️
ان شاء الله مفيش اي غياب تاني ويا رب تكوني دايما بخير وسعادة يارب ❤️❤️
حبيبتي تسلمي يا رب وان شاء الله يعودوا قريب وبدون غياب برضو...
بالتوفيق عزيزتي آلاء ❤️
by (1.0k points)
مساء الخير أختي آلاء ❤️❤️
بجد والله وحشتيني جدااااا بقالي فترة مسألتش عليكي اخبارك ايه ❤️❤️❤️
مستعدة النهاردة لشرح الدرس السابع ؟ مستنية ابداعك وبصماتك الأكثر من رائعة في الشرح .
دمت بخير وسعادة دايما يا رب حبيبتي ❤️
by (2.5k points)
مسااء الخير اختي رنا ❤️
اشتقت لكي كثيراا حقا
انا بخير ما دامك بخير اختي رنا
بفضلك وبفضل تشجيعك قدرت اشرحه ⁦(✿^‿^)⁩
بالتوفيق لكي اختي ❤️⁦(◕ᴗ◕✿)⁩
by (1.3k points)
+6 votes

عودا حميدا والعود أحمد، اسعدت بطلتك اختي رنا يا فراشة المقوقعsmiley الله يعود أيامك بالفرح والسرور.

by (1.0k points)
مساء الخير حبيبتي كيف حالك ❤️❤️
تسلمي يا رب سعدت جدا باجابتك يا شمس الموقع ربنا يخليك يا رب ❤️❤️
امين يارب العالمين وإياك حبيبتي ❤️
بالتوفيق ودمت بخير وسعادة دائما ❤️
by (751 points)
+4 votes
أهلاً بالعزيزة حقا رنا. سعيدة ومحظوظة بأن أقرأ كلمات راقية جداً.  مقربة جداً يارنا.  قرب الله لك الخير في كل خطواتك. وأسأل الله أن يزيل عنك كل ماسوء لك.  ادام الله هذه الصداقة الرائعة. كل التوفيق والنجاح ❤❤❤
by (1.0k points)
بنين ❤️ مساء الخير حبيبتي كيف حالك ❤️
بل انا المحظوظة بإجابتك وبأنك عدت عودا حميدا عزيزتي ❤️
اللهم امين يا رب العالمين وإياك يا رب ❤️
بالتوفيق حبيبتي بنين ودمت بخير وسعادة دائما ❤️
by (1.0k points)
مساء الخير عزيزتي بنين كيف حالك حبيبتي جمعة طيبة يا رب ❤️❤️❤️
اليوم موعدك في عمل اختبار الدرس السابع ان شاء الله من تعلم من الصفر...
طبعا انتظر الابداع من المتألقة بنين ❤️
دمت بخير وسعادة دائما حبيبتي ❤️
102 Online Users
4 Guest 98 Member
Today Visits : 53222
Yesterday Visits : 84189
Total Visits : 56561457

3.3k questions

10.4k answers

14.1k comments

2.4m users

مرحبًا بك إلى Zamericanenglish Q&A، حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين.
add
...