الملاحظات

8 Answers

by (1.0k points)
+3 votes

كمل دراسة في Z American وتابع طليق كمراجعه وللتفاعل ولو في كلمات جديدة . الاتنين افضل من بعض ولكل واحد نظامه الخاص

بالتوفيق...

by (8 points)
عايز اركز بس ع واحد فيهم ف كنت عايز اعرف هل الاتنين ع نفس الكفاءه ولا طليق ليه مميزات عن ذا اميركان وشكرا
by (1.0k points)
نعم نفس الكفاءة بالظبط وبفضل z American لان بدايتها كانت كلمات وقواعد وكدا متقدمة عن طليق شويه لكن الاستاذ قال طالما انت تجاوزت نسبة في  z American كمل هناك وتكون طليق مثلا للمراجعه.
الخلاصه بأيهما بدأت مفيش فرق
by (8 points)
تمام .. شكرا
by (502 points)
+2 votes
انا كملت المستوى الاول وتركت زا اميريكان انجلش نهائياا

لاني لاحظت انه طريقة تدريس طليق احلى واحلى واحلى

انت شوف حلقة من طليق واذا عجبتك استمر معاه + للاسف تعبك بزا اميريكان رح يروح على الفاضي ورح ترجع تعيد مرة ثانية
by (119 points)
+3 votes
أنصحك لا تضيع مجهودك في ذا امريكان انجلش

هو طليق وذا امريكان انجلش تقريبا نفس الأفضلية وكل واحد له ميزته ولكن ذا امريكان انجلش غزير بالمعلومات ويشرح كل شيء على حدا .

أما طليق القواعد والكلمات في درس واحد ، ولكن المعلومات فيه أقل من ذا امريكان انجلش

انت انظر ماذا تريد أن تختار او يمكنك المتابعة مع الاثنين وبكون ذا امريكان انجلش للدراسة وطليق للمراجعة

بالتوفيق
by (1.2k points)
+2 votes
كمل بزي امريكان انكلش وراجع من طليق

لان بكذا الاستفادة تكون أكثر ليك يعني بتكون بتراجع من زي امريكان انكلش وطليق بنفس وقت

بالتوفيق لك وللجميع
by (56 points)
+3 votes
اذا كان لديك الوقت ولست مستعجل انصحك بطليق
by (721 points)
+3 votes

أنت ما زلت لم تكمل حتى ربع المستوى الأول, ظلم لنفسك وخسارة تكمل بصراحة. 

استمر في طليق فهو أفضل لك فأنت لا تعتبر أخذت شيئاً في اللغة, مع طليق ستصل -بإذن الله- لمستوى أعلى ومنهج متطور أكثر.

by (253 points)
+3 votes

انصحك تستمر فى Z AMERICAN English انا بعمل كدا مستمره بشرط اتابع طليق بس ك أنه بيسرعنى مثلا ف ربط الجمله وكدا (كمراجعه) يعنى الأساسى  Z AMERICAN  والتحفيز طليق yes

بالتوفيقlaugh

by (422 points)
+2 votes
لا يعتبر انك لسه مبتدئ فطليق افضل
90 Online Users
7 Guest 83 Member
Today Visits : 55354
Yesterday Visits : 72522
Total Visits : 57939938

3.3k questions

10.4k answers

14.1k comments

2.4m users

مرحبًا بك إلى Zamericanenglish Q&A، حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين.
add
...