الملاحظات

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ❤️ 

مساء الخير ❤️ 

كيف حالكم جميعا ❤️ 

بالنسبه لسلسله مشوارك مع فخر العرب ❤️

فهمت النظام لكن ما الترتيب ومتي المواعيد لقد كنت مشغوله اليومين الماضيين واشعر بأني تائهه قليلا  

بالتوفيق ❤️⁦(✿^‿^)⁩

Please log in or register to answer this question.

2 Answers

by (1.3k points)
+3 votes
للأسف لا أستطيع المساعدة فالبوصلة مع الأخت رنا. ربما اذا عدت لآخر تعليقاتها قد تلمحين ضوءا ما او تجد إرشادات تدلك على الطريق الصحيح.
by (2.5k points)
شكرا لكي اختي ❤️
by (1.0k points)
+3 votes

مساء الخير حبيبتي الاء ان شاء الله تكوني بأفضل حال يا رب ❤️❤️

اليوم ربي وبعدها فاطمة وبعدها اكرم ان شاء الله ويوم السبت انا وبعد ذلك انت ولا تقلقي سأخبر كل منكم بيومه قبل الموعد يعني لو احد دوره يوم الاحد أخبره يوم السبت فهمتي قصدي؟ 

اتمني اني استطعت ازالة التشتت عندك وبالتوفيق في كل حياتك يا رب ودمت بخير وسعادة حبيبتي ❤️❤️❤️

by (2.5k points)
مساء الخير اختي رنا ❤️
بخير ما دامك بخير
نعم الان فهمت كل شيء شكرا جزيلا لكي
بالتوفيق ❤️⁦(✿^‿^)⁩
by (752 points)
مساء الخير
اخباركم يا بنوتات يا حلوين .. بقولكم ايه سلسلة مشوارك مع فخر العرب
ايه رأيك لو تتجمع في بوست واحد . يعني حد يعمل بوست ويجمع كل المراجة من تعلم من الصفر يضع اللينكات
في أول اجابة .. بس هو اللي هيكون مسؤول عن البوست ده أي مراجعة خاصة بالسلسة دي هياخد لينكها ويحطه بالبوست
كدة هتسهل الوصول لأي حد عاوز يراجع وهيكون مرتب في بوست واحد ....
by (2.5k points)
مساء الخير ❤️
بخير ما دامك بخير اختي رومانتيك
فكره رااائعه جدا وستسهل على الاعضاء الجديده كثيرا
يمكنني فعل ذلك ولكن احتاج بعض التوضيح قليلا البوست هيكون عباره عن اجابه واحده في سؤال خاص وكل منشور في السلسله اقوم باضافته الي الاجابه اليس كذلك ام فهمت بشكل خاطئ
بالتوفيق ❤️
by (752 points)
بالظبط كدة حبيبتي
بس هي مش اجابة واحدة يعني كل اجابة خاصة بكل كورس انتم هتعملوا عليه اختبار.. مثلا الاجابة الاولي ( مراجعة الكورس تعلم من الصفر ) وتضعي لينكات الاختبارات .
والاجابة التانية ( مراجعة القواعد) ان شاء الله لما تتعمل وتضعي لينكات المراجعة بتاعه . وهكذا
وصلت كدة حبوبة وللا أشرح اكثر
by (2.5k points)
اه تماام فهمت جدا
 سأقوم بتجميع الللينكات لكتابه البوست غدا
وان شاء الله نبدأ بكورس القواعد قريبا ان شاء الله
بالتوفيق ❤️⁦(✿^‿^)⁩
by (752 points)
جميل جدا .. ميرسي حبيبتي اللي هتعمليه هيساعد ناس ياما . ربي يجازيكِ كل خير ..
تحياتي ❤❤
by (2.5k points)
مساء الخير ❤️
كيف حالكم اختاي اتمني تكونو بخير ❤️
للاسف سوف اغيب عن الموقع لفتره من الوقت لكن وعد مني ان لا اطيل الغياب فانا لا استطيع ان اقضي يوما دون  المشاركه على الموقع ولكن حقا مشغوله كثيرا هذه الفتره نادرا ما امسك هاتفي واذا امسكته لا يستمر هذا الامر كثيرا
اردت ان اخبركي اختي رنا لانني للاسف الشديد لن استطيع المشاركه في السلسله هذه المره فقد بدأت الدروس والحجوزات ولا اكون في البيت طوال الوقت لهذا انا اسفه حقا لعدم مشاركتي هذه المره
سأعود الاسبوع المقبل ان شاء الله ❤️ بحيث تنتهي جميع الاشغال وكل شيء واكون متفرغه تمام
بالتوفيق ❤️⁦(✿^‿^)⁩
by (752 points)
حبيبتي ألاء ربي يوفقك ان شاء الله
طالما أسبوع واحد ماشي لأن بجد والله أنا تعودت علي وجودكم معي .. أدعو ربي ان يسهل لك أمورك وترجعي لنا في أقرب وقت
ومنتظرينك تشاركينا كورس القواعد ونذاكر كلنا مع بعض ان شاء الله ... دمت بخير وأمان
by (2.5k points)
تسلمي كتيير اختي رومانتيك ❤️
ان شاء الله لا أطيل الغياب ⁦(◕ᴗ◕✿)⁩
ساكون موجوده باذن الله ❤️
by (1.0k points)
يسعد مسائك أختي آلاء اخبارك ايه حبيبتي ان شاء الله بخير يا رب ❤️❤️❤️
أولا وقبل اي حاجه بالتوفيق يا رب وان شاء الله كل حاجه تكون تمام وتكون سنة كويسة وسلسة وتحققوا جميع احلامكم يا رب ❤️❤️
تاني حاجه بجد والله يعني زعلت انك هتتركي الموقع لفترة هنفتقد وجودك جدااااا بس طبعا مصلحتك اهم وان شاء الله ترجعي قريب ❤️
اخر حاجه لا تعتذري ابداااا حبيبتي كل حاجه أمرها سهل ان شاء الله اهم حاجه انك بس تكوني بخير وكل حاجه معاكي تمام لا تشغلي بالك بأي حاجه او تقلقي ان شاء الله خير ❤️
انا هحاول اعمل الاختبار النهاردة بدلا عنك بس طبعا ابداع الاء غير اي ابداع ما شاء الله ❤️ وكمان هحاول اضع اللينكات في السؤال اللي عملتيه لو لسه ما انتهيتي منهم ولما ترجعي علي خير ان شاء الله تكملي فيها طالما انت حابة الموضوع ومش ضغط عليكي ❤️❤️
اخر حاجه بقي هنفتقدك جدااااا ❤️ وهنتظر رجوعك بفارغ الصبر ولا تشغلي بالك بأي حاجه ان شاء الله خير ❤️ وبالتوفيق ودمت بخير وسعادة دايما يا رب ❤️❤️❤️
60 Online Users
0 Guest 60 Member
Today Visits : 62269
Yesterday Visits : 87502
Total Visits : 57445089

3.3k questions

10.4k answers

14.1k comments

2.4m users

مرحبًا بك إلى Zamericanenglish Q&A، حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين.
add
...