الملاحظات

السلام عليكم.

عاملين اي 

بعتزر ليك يا موقع مش بدخلك من زمان ومجتلكش غير دلوقتي بس محتجاك فحاجه frown 

دلوقتي عايزه اعرف هو اخوك طليق عملي حظر ولا اي بدخل ومش بيدخل معاياا مش عارفه مشكله عندي ولا اي بالظبط بس اناا النت عندي كويس والله

حاولت كتير اني ادخل وافصل النت واشغله واقفل التليفون وافتحه ومفيش فايده.

closed with the note: اشتغل الموقع

11 Answers

by (752 points)
selected by
+3 votes

Best answer

الموقع اشتغل 

مبارك عليكم 

وربي لا يحرمنا من وجودكم أبدا 

بعتذر منكم سأغلق جميع الأسئلة المتعلقة بطليق هنا 

الموقع هنا بيغاااار كثيرا والله يستر لو انقلب علينا هههه 

انتوا شفتوا عمل ايه ههههه

by (176 points)
استاذة رومانتيك عامله اي جمعة مباركه عليكي  ❤❤
كنت داخله اسلم عليكي  ❤❤❤
by (752 points)
حبيبتي عبير كنتِ ببالي بخير حبوبة
طول ما انتِ بخير وبسبوسة زي الفل
مُبارك عليكِ حبيبتي
by (176 points)
تسلمي ياارب  ❤❤
ياارب دايماا تكوني بخير ❤
تسلمي ياارب انا الحمد لله بخير وبسمة كمان ❤
❤❤
by (752 points)
عبير
قوليلي علي وضع الصحي لبسمة كدة هي مش هتشتغل معانا صح ؟
by (176 points)
عندها التهابات فعنيها وحساسيه من الاضائه
لا معتقدش انها تقدر حالياا حتي المذاكره اخرها بتنزل الدروس بس مش بتعرف تذاكر
by (752 points)
+8 votes

حبيبتي يسعد مساك وأيامك 

هههه أيوه تقصيرك هنا زعل منك الموقع وعملك أحلي بلوك هههه

شوفي هتصلحيه أزاي ههه ....

أطمني حبوبة الموقع فيه بعض التعديلات ومش شغال مع الجميع 

بس بجد وجودكم اليوم هنا في قمة من سعادتي . ربي يديمكم في كل مكان ولا يحرمنا منكم أبدا ,,,

أول ما هيظبط ويكون تمام هبلغكم هنا ...

by (176 points)
هههههه خلاص خلاص هصلح لدنياا وابقي ادخل متزعلش بقي ومتخليش اخوك يزل بالله عليك عشان مقدرش ع فراقكم هههههههه
تسلمي ياارب يا استاذه.روماانتيك.ربي يوفقك يارب العالمين ❤
باذن.الله يبقي تماام ويتظبط فاقرب وقت.
by (86 points)
+6 votes

الحقيييي يا روماااانتك الشله بدأت تتجمع اهيي ههههههه ... نوو وبعديها عبير ولو الموضوع طوول هتلاقي لوزه وبراء وكل الحبااايب هههههه

متخاافيش يا عبير الموضوع دا عندنا كلنا انا كلمت رومانتك من بدري علي نفس الموضوع قالتلي انهم بيعملوا شوية تصليحات ... وهيشتغل قويب ان شاء الله ...

نورتي بيرو ... تعالي جنب اخوااتك محدش افتكر زي اميركان الا لما طليق عطل هههههههه

by (752 points)
هههههههه كله يقف في الصف . بلاش تلعبوا مع عبير وهي صايمة افتكروا هههه.
حبيبتي دمك زي السكر الله يحفظك من كل شر
والله انا كتيير احبكم جميعا وما في حد اقل من التاني ابدا .. ابعدوا بس عني الامتحانات واحنا نبقي زي الفل . لاني بجد بغااار منها كتيير
بفكر اترشح لوزير التعليم هههه هظبطكم احلي تظبيطه هههه .
by (34 points)
هههه ماشى يا بيرو  أنا نسيت أنا الاستاذه رومانتك رقم
دايما بترسموا الضحكه على وشى مع انى كنت لسه بعيط ومحدش يسألى ليه
وياريت يا حبيبتي روما أوه آسفه الاستاذه رومانتك تكونى وزيره التعليم بس متنسيناش فى الوسايط ههههه ماشى
لحد هنا وعبير متقرأش الباقى
يا استاذه رومانتك هقولك يا حبيبتي ❤️ بس من ورا عبير اوكى .....احم احم فى حد بينادى عليا هههههه أنا ماشيه ⁦^_^⁩
by (176 points)
ايوه يا استاذه رومانتيك فوليلهم ههههههه
والله ده اكيد من بعض ما عندكم ❤
هههههههه مس بقولك من بعض ما عندكم والله دمك سكر
بصي والله اناا معنديش مانع واول صوت ني ليكي هههههه علي الاقل احسن من جدو طاارق شوقي ده
بس تعرفينا الامتحان ماشي هههه يبقي اتفقنا :)

اي ده يا نور قمر بيبكي طيب ينفع كده بردوا تبكي بقي وتوقعي علينا طوب صح ههههههه
يا نوره خليكي فرش وفرافيش اخنا فرش نحب نعيش هههههههه
وقوليلي دكتور هدي عملت اي النهارده ربنا يطمنكم علبها وتحقق حلمها ومفيش عياط تاني اتفقنا
قرات قرات يا نور
قتلتيني يانور اهئ اهئ اهئ ساموت حالياا من الصدمه
by (34 points)
والله مش عارفة أنا بعيط ليه  بس المهم انى بفرح لما باجى هنااا بفرح جدا جدا جدا وان شاء الله هشوف حل المشكله دى هبطل اشرب ميه عشان  ميكونش فيه دموع هههههه حل سحري
الحمد لله امتحان الفرنساوى كان سهل جدا جدا وقالت لو أنا فى أولى ثانوى هحلو ولو شافته عبير هتحله قولتلها يااااه سهل كده طب روحى ذاكرى كميا يلااااا ويتسلم عليكوا يا جماعه ❤️
by (176 points)
يارب يذيد فرحتك كمان وكماان يا نوره وانتي معانا ومنورانا
ربي يبعد عنك اي شيء يحزنك ياارب  ❤
فعلاا حل سحري جداا كماان ههههههههه بس كده يا حبيبتي هيجيلك املااح هههه بعد ااشر طبعاا
قد اي فرحتلهاا والله ربناا يذيد فرحتهاكماان وكماان وباذن الله باقي المواد تبقي جميله كده ❤
اي ده هي عرفاني كماان  !؟ ❤❤
by (1.9k points)
+4 votes

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته 

هههههه ، انظروا من عندنا اليوم ( عبير ) . أهلاً أهلاً كيف الحال ؟ 

حسناً معلومه مني نحن السكان الاصليين ل Z AMERICAN ENGLISH   هذا عقاب من المنتدى الاخ الاكبر لطليق  ، و أنا أوافق وبشده على هذا العقاب هههههه . 

وشكراً . 

by (86 points)
هههههه اي والله نورة صدقتِ ...
ما جينا الا لما طليق عااقبنا هههههه ولكن اوعدك انا معكم هون دووم ان شاء الله ..:)
by (176 points)
يا بنتي اناا كمان من سكان ذا اميركن ذا اميركن الاصلين هههههه مسجله من اول يوم. اتنشاء ههه
نورتكم. صح مش بحب اتكلم عن نفسي كتير:)  ههههه بهزر طبعاا
القناه.ذا اميركن الاخت الكبيره لطليق فالمواقع طليق الاكبر ههههه
by (1.9k points)
هههههه ، اذاً  انتظري موعد المحاكمه وجهزي لك محامي جيد لأن المحاكمه ستكون شديده عليكم جميعاً .
حتى الادعاء العام سيقف ضدكم ههههه .
by (1.9k points)
لا لا لا يا عبير لستِ من السكان الاصليين أين الدليل ؟ جهزي محامي لديك موعد في المحكمه أنتِ أيضاً .
تأتون الى هنا بعد العقاب ، ستتلقون عقاباً عسييراً ههههههه .
by (34 points)
لا يا جماعه اتهمونى باى حاجه بس أنا  ولو جبتم عشرين محامى من سكان zamerican englishالاصليين ومحدش يعلق
by (1.9k points)
أنتِ أيضاً معهم يا نور هههههه ، سننظر في قضيتك ، ولن يكون هناك استأناف أبداً الحكم سيكون نهائي .
سيحكم عليكم بالاعمال الشاقه هههههه .
by (176 points)
هجيي المحامي يت نوره ويحكم
وتبقي الصور دي شاهد علي القضية
اي خدمه ههههه

by (1.9k points)
الام التي ربت يا عبير وليست التي أنجبت ههههههه .
by (1.2k points)
صباح الخير يا قمرات
كيفكم ان شاء الله تكونوا بأفضل حال
نورة حبوبة هل انا ايضا مشمولة بل محكمة بالقضية
طمنيني ترا انا ما مقصرة تجاه هاي اخت موقعةجميلة بس ظروف اجبرتني على ذلك اتمنى ان يخف حكم عليا هههههههه
تعالي يا رومانتيك انتي دافعي عني بل محكمة فأنت ادرى بحالي واحوالي أكثر من غيرهن ~ ~(
دومتم بالخير والسعادة دائمة والتوفيق لك وللجميع
by (752 points)
لا انتي من سكان الأصليين لهذا الموقع مش مقصرة أبدا وحتي وقت أمتحاناتك كنتي تدخلي
ده العقاب للعالم التانية ههههههه ....
by (1.2k points)
الحمد الله جاء العفو لي وأطلق سراحي هههههه
شكرا جدا جدا يا رومانتيك هو انا ليه اقول لولاك نضيع انتي دائما المنقدة جميلة يلي دائما تنقدنا من مشاكل ههههه ربي يحفظكي يا حبيبة قلبي ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
أما عقاب للعالم ثانية فيستهلوا دي واكثر يا رومانتيك اليس كذلك ههههه هلأ رح يجيني هجوم في اشعارات من ناس ثانية الي انحكم عليهم هههههه ربنا يستر
by (752 points)
هههههههه ايوة انتي براءة
هههه اقعدي وتفرجي علي اللي هعمله فيهم هههه دول هيتعذبوا لحد ما بيروحوا الموقع التاني
by (1.2k points)
edited by
ههههههههههه
رومانتيك خفي خفي شوي من حكم وتعديب عليهم مساكين
اخاف يصيبهم كره من موقعة جميلة دي ويبطلوا يزروها ثاني ههههه
دومتي بالخير ❤❤❤❤
by (1.9k points)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مساء الخير جميعاً.
أهلاً نجلاء كيف حالك وماهي أخبار دراستك أخبريني؟
كلا كلا أنت لست معهم أنت من السكان الأصليين وانت المحقق في هذه القضية هههههه.
معذورة أنت انتبهي على نفسك واهتمي بدراستك.
وشكراً.
by (34 points)
يلااا سلام باقى حبايبى جيتوا ؟
بس لحظه هوا احنا مش خدنا إعفاء وإلا ايه انتوا هترجعوافى كلامكوا ؟هههه بردو احنا من سكان zamericanالاصليين
by (1.9k points)
كلا لن نرجع عن كلمتنا أبداً.
وأهلاً وسهلاً بكم جميعاً، المنتدى هنا جميل. ونرحب بالجميع لا نطرد أحداً منكم.
هناك سلاسل جميلة ومتنوعه عليك بعمل جوله سياحية لتري معالم هذا المنتدى.
by (1.2k points)
وعليكم السلام نورة منورة ❤❤
ويسعدك مساكي يا جميلة ❤❤
اهلا بأختي جميلة نور ❤❤❤
كيف حالكما ❤❤❤❤
انا يا نورة انا رح احقق معاهم مثل محقق كونان واخليهم يعترفوا غصب عنهم سبب تقصيرهم تجاه عمتهم زي امريكان ورح اخلي رومانتيك تعاقبهم  اقصى عقاب واقترح يا رومانتيك أن تجعلي عقابهم لان يروحوا ينظفو ويرتبو ويساعدو استاذ ابراهيم والفريق العمل في موقع عمهم طليق هههههه كذا عقاب سهل ويخفف عنهم رغما ذلك أنهم ما يستهلوا ذلك ههههه بس عشان ما تقولوا ان قلبنا حجر انا واختي رومانيتك في المحكمة هههههه
دومتم بالخير والسعادة دائمة والتوفيق لكم جميعا ❤❤❤
by (34 points)
نعم يا نوره  بترحبى بينا ع اساس احنا ضيوف وكمان بتعرفينا ايه اللى فى الموقع بجد دا انا اعرف الموقع اكتر من إلى عملوهههه.
سامحنى يا رب ⁦(•‿•)⁩
by (752 points)
هههههههههه عجبني الحُكم ده .. يا سلام
دول هيتظبطوا احلي تظبيطه ههههه
by (34 points)
اهلا وسهلا حبيبتى نوجا تسلميلي بس مش هسامحك ببتقفى جمب الظالم
by (1.2k points)
احم احم كأنو وحدة معصبة كثير وتريد تتفجر عليا هههههه
انا يا نور لا بقف مع ظالم ولا مع مظلوم انا بقف مع الحق
الحق حق والعدل عدل يا نور ❤❤❤
بعدين القرار أخير وحكم عليكم بأيد القاضية اهو موجودة فوق تعليقكي اطلبي منها سماح والعفو ههههههه انا فقط مستشارة القاضية واردت ان اساعدها واخفف عنكم الحكم دا لو عليها هي رح تحكم عليكم أشد عقاب هههههه المفروض تشكريني على اقتراح الي اعلنتها هههههه
دومتم بالخير والسعادة دائمة ❤❤
by (1.9k points)
أحسنت ايها المحقق كونان.
طبعاً يانور واجب علينا الترحيب بكم. وتتعرفوا على المنتدى نحن أصحاب قلوب رحيمة ❤️❤️❤️.
ماذا اتودون استئناف القضيه؟!
صدر الحكم البارحة وعفونا عنكم بالتشاور مع الاستاذه رومانتك. مع الغرامة التي أصدرها المحقق كونان هههههه.
by (1.9k points)
حكمت عليهم يا نجلاء بالأمس بالأعمال الشاقه لكن قلبي لم يطاوعني وخففنا عنهم الحكم.
by (34 points)
لا عادى لو العقاب كده دا بالنسبالنا ولا حاجه فى ايه يعنى  لما ننضف احنا  خمس دقايق ويكون الموقع بيلمع بس الاطباق هتتكسر كلها والشبابيك بس
 اوعدونا بعد ما نخلص تشيلوا التهمه عننا يعنى متجوش بعد كده وتقوللنا مرحبا يا جدد هاا
by (176 points)
ولو سمحتي يا نجلاء خليني المرشد بتاعهم طالاماا هنساعد مستر ابراهيم فاناا موافقه جداا كمااان هههههه
استاذه رومانتيك معليش خليهم يحطوا بوكيه ورد جنب اسمي لو سمحتي ههههههه
*اتفقنا؟  
_ ا....
*يبقي اتفقنا عايزه. اشوفه محطوت بقي هههههه
by (752 points)
هههههه عالم سمسم اطلبي واتمني عبيرو
والله وجودكم كلكم سبب سعادتي من امبارح
ربي يفرح قلوبكم ويبعد عنكم كل هم وشر
ويرزقكم بالصحة والعافية ..
عبير سلمي علي بسمة وخليها تنضم للشلة هنا ههههه
by (176 points)
ههههههه مااله عالم سمسم بس!!؟  ههههههه
يبقي اتفقنا هههه
والله اناا الي في قمه.السعاده
تسلمي ياارب علي الدعاء الاكثر من رائع ده ولكِ بالمثل يارب العالمين
حاضر هقولهاا هههههه
by (34 points)
طيب يا جماعه واحنا متلمين  كده دعوه لاختى هدى فى تالته ثانوى معلش زهقتكو بس والله الواحد محتاج دعوه فى المهذله اللى بتحصل ربنا يوفقهم يارب ❤️❤️❤️
by (1.9k points)
يارب العالمين ربي يرزقها وييسر لها دراستها ويشرح صدرها للمذاكرة ويرزقها الفهم والحفظ واستيعاب كل المعلومات ويرزقها من حيث لا تحتسب، اللهم يارب العالمين علمها ما ينفعها وانفعها بما علمتها وازرقها خير الدنيا والآخرة وارزقها يارب العالمين الستر في الدنيا والآخرة، اللهم يارب العالمين اجبر بخاطر هدى جبراً يليق بك جبراً أنت أهله ووليه. اللهم آمين يارب العالمين.

نور سلمي على هدى كثيييييراً. وان شاء الله تعالى نتعرف عليها قريباً.
by (176 points)
والله العظيم كنت لسه دعيالها من شوبه وانا بصلي العصر هي وشهد وهيثم ومحمد مخيمر وعمر وواحده صديقتي اسمها فكمه ودعوه عامه لكل الطلاب
طمنينيي اختك عملت اي النهارده
by (34 points)
بجد والله يا اخواتى  ربنا يخليكوا ليا من كتر ما يكلمها عنكوا قالت أنا نفسى اخلص عشان اتعرف عليهم نوره انتى وعبير وكل اللى دعالها نعم الاصدقاء ربنا يسهلكم كمان امتحاناتكم لم أتوقف عن إلدعاء لها ولكم ودموعى جفت ربنا يتقبل منكم.
هى الحمد لله اتمرمتت طول السنه وخدت  بالاسباب وحلت الامتحان كلوا.. صح كان عاوز وقت بس بندعى ربنا يبارك فى اجابتها ومع ذلك كانت بتعيط على باقى الطلبه وعلى نفسها لأن فى الحقيقه محدش عارف انهو الاجابه الصحيحه
by (752 points)
جه دوري في الدعاء لأختك السكر
ربي يوفقها ويسهل لها كل شئ صعب  .. ويرضيها ويجبر بخاطرها وتحقق كل ما تتمناه ان شاء الله
ويبارك في وقتها ويصلح من شأنها .. ان شاء الله حبيبتي هتتفوق وهتيجي تفرحينا .
by (34 points)
اللهم آمين ربنا يتقبل دعائك❤️ كل بيت دلوقتى واقف على أعصابه وانا نفسى هموت من الرعب اكتر من اختى بس عندى ثقه بالله عظيمه ❤️
ربنا يخليكى استاذه❤️ رومانتك❤️ هوريها دعواتكم وهتفرح جدا بالمناسبه هى تعرفكم ❤️
by (752 points)
شوفي حبوبة الخوف والتوتر مش هيحل حاجة بالعكس ده كله هيكون ضغط عليها من غير ما تحسوا
الأمور اللي زي كدة تتاخد بهدوء وافتكري انها مكتوب لها نصيبها في كل شئ بحياتها
كل اللي عليكوا انكم تتدعولها بدون ما تحسسوها بالقلق صدقيني هيأثر عليها حتي لو ما كنتوا تقصدوا
ان شاء الله خير وهتفرحوا بيها وتفرحونا معاكم .... بما انها تعرفني سلمي عليها كتيير وقوللها اني واثقة فيها
by (34 points)
لأ الحمد لله  انا حاسه فى عينها الطمأنينة ومحدش فى البيت خالص بيضغط عليها الحمد لله أجبرتها امبارح تنام عشان ترتاح وقعدت الليل ادعيلها وكل اللى زيها ربنا يوفقهم يارب
سلامك يوصل حالا ❤️
by (34 points)
❤️السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ❤️

أخواتي وإخواني الكرام  ملحوظة صغيرة _انا هدى وليست اختي نور  _ أنا والله والله والله ممتنة لكل اللي دعالي ولو دعوة صغيرة النهاردة أو قبل كده فعلا كنت محتاجة الدعوات جدا والله المستعان على باقي الامتحانات والحمد لله على كل اللي حصل واللي هيحصل ،والحمد لله دائما متبطلوش دعاء فضلا من حضراتكم وبإذن الله اجي هنا بعد مخلص بإذن الله،    وقفت دراسة على زي اميريكن ومتشوقة اتعلم على طليق ومعنديش اي فكرة ازاي اصلا استخدم الموقع ولا موقع طليق هخلي اختي تعلمني بعدين بقا المهم محدش بالله ينساني من الدعاء اخواتي ولكم جزيل الشكر ❤️❤️⁦(•‿•)⁩❤️❤️⁦(◕ᴗ◕✿)⁩
by (752 points)
يا اهلا وسهلا حبيبتي
نورتينا والله وان شاء الله ربي هيوفقك ويكرمك ان شاء الله اما بالنسبة لأستخدامك للموقع ما تقلقيش بس سجلي واحنا هنعلمك كل خاجة
وهتلاقي صُحبة زي الفل
ربي يسعدك حبيبتي ❤❤❤❤
by (1.9k points)
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
أهلاً وسهلاً كيف حالك هدى ان شاء الله تعالى تكونين بخير وصحه وسلامه يارب العالمين .
أنا : ( نورة ماضي ) ، بصراحه لا أعلم ان كانت أختك حدثتك عني أم لا ، أن لم تفعل أخبريني لي تصرف أخر معها وهي تعلم بذلك جيداً هههههه ( امزح معك فقط يا هدى لا تغضبي ) ، هدى اذهبي الى الامتحان وانتقمي منه جيداً حتى لا يتجرأ ويخيفك مره أخرى يا هدى لما الخوف هي مجرد اسئله بخط أسود على ورقه بيضاء ما المخيف ؟! و تأكدي أن رب العالمين لن يضيع لك تعب أبداً أبداً ، هدى كلما قلقتِ ضعي يدك على قلبك ورددي هذا الدعاء ( اللهم اشرح لي صدري ويسر لي أمري و احلل عقده من لساني يفقه بها قولي ، اللهم امين يارب العالمين ، وأقرئي أيضاً صورة الشرح  ) ، وبالتوفيق ان شاء الله تعالى .
هيا هيا انهي كل الامتحانات وتعالي معنا نحن في انتظارك ان شاء الله تعالى ، هدى لا تنسي أن تخبريني بنجاحك أتفقنا أليس كذلك ؟
وشكراً .
by (1.0k points)
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ...
شلونج نور شخبارج عساج بخير وصحة ...أول شي سلمي على أختج وااايد صحيح ماأعرفها وما أدري إذا تعرفني أو لا بس أختج أختنا
الله يوفقها إن شاء الله ويفرج عليها ...ويسر لها دراستها ويفرج همها قوليلها تقرأ سورة يس واااااااااايد راح تساعدها إن شاء الله وتريحها وتدعي وإحنا إن شاء الله ندعيلها ....
قوليلها أنتي راح تسوين إلي عليج والباقي على الله لا تتوترين وتضغطين على نفسج لانه راح يضيع مجهودج التوتر مو زين نامي وارتاحي وادرسي وتوكلي على الله ...الله ما راح يضيع جهدج وتعبج ولكل مجتهد نصيب عشان بالأخير إن شاء الله تقولين لم يكن الأمر صعبا لكني فعلتها
شوفي ما أدري إذا هالشي راح يساعدج أو لا بس مهم جداااااااااا تدرسين نماذج أختبارات وااايد راح يساعدونج وتتأقلمين على جو الامتحان  والاسئلة إلي تشوفينها تتكرر هذا إحتتمال 90% تجي بالامتحان ...وقبل لا تبدين تحلين الامتحان أقراي سورة الفاتحة عشان ترتاحين وبعد تتطمنين والله يشرح لج صدرج بعونه
إذا أجا الامتحان سهل أو صعب حليتيه كله صح أو في غلطات مو مشكلة المهم تسوين إلي بيدج وخلاص الباقي على الله سبحانه
وتأكدي أنه أهلج وأحنا كلننا فخورين فيج
بالتوفيق عزيزتي
by (34 points)
لا لا لا اكيد يا نوره قولتلها عنك طبعا وإلا هاخد حكم اعمال شاقه هههه وريتها رسالتك ورسالته استاذه رومانتك والصراحه انتوا ادتوها دفعه امل ذياده  وبتقولكم أن شاء الله هتطبق اللى قولتولها عليه  وتشوفكم قريبا بإذن الله وبتقول انا ليا الشرف انى اصاحب أصحاب زيكم  وهى راحت تذاكر دلوقتى
by (34 points)
أن شاء الله يا زينب سأقرا رسالتك عليها وبالطبع تعرفكى أنا اخبرها عنكم
والله نعم الاصدقاء طبعا أنا يفتخر بيكم قدامها وبقولها شوفى اصدقائى وبترجع تقولى ما هما اصدقائى بردو  لكم جزيل الشكر ❤️❤️❤️
by (1.0k points)
يا بعد عمري تسلمين لنا❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
by (752 points)
اكيد حبوبة اصدقائك واصدقائها
واي شئ هتحتاجيه هتلاقي اخواتك هنا ما شاء الله عليهم مش مقصرين ربنا يبارك فيكم جميعا
by (1.2k points)
يسعد مساك عبير
ههههه اعملكي مرشدة لا لا ما ينفعش
انا ورمانتيك رح نرشدكم وانتو بفي تشتغلوا ونقولكم شيلوا دي ورتبو دي وخذوا دي هههه ونخلي وحدة منكم تعملنا كوبايات شاي وتوزعها النا ولمستر ابراهيم والفريق العمل هههههه
دي عقاب التقصير تجاه عمتكم زي امريكان هههه
وانتي يا نور ربي يوفق اختك في امتحاناتها وتحقق حلمها ويسرلها كل عسير ويا رب النا يوفقنا ايضا ان شاء الله تشوفيها احلى ذكتورة  
دومتم بالخير والسعادة دائمة  ❤❤❤❤
by (1.9k points)
بالتوفيق ان شاء الله تعالى .
أجل أجل لن أتساهل معك هذه المره هههههه .
by (1.0k points)
نجلااااااااااااء يا جميلة طمنيني عنج شخبار الامتحانات والدراسة
by (752 points)
شباب معلش اكتبوا اجابات في البوست ده البنوته تعبت وعملت اختبار
اظاهر اختفي مع الأسئلة وما حد أخد باله منه https://bit.ly/36xua6g
شكرا جزيلا لكم ..
by (1.2k points)
تسلمون يا قمرات اللهم امين واياكم اجمعين يا رب
الحمد لله يا زنوبة جاي اكمل دراسة من أجل استعداد للجزء الثاني من امتحانات الي تبدي بعد عيد مباشرة وان شاء الله ربي يوفقني اكمل بالخير وارجعلكم
وصباح الخيرات والبركات عليكم يا أميرات ❤❤❤
by (1.0k points)
صباااح النور والسرور الله يوفقج يا نجلاء وتجين تبشرينا بالنتيجة
by (752 points)
شبااااااب .. موقع طليق اشتغل ..
مبارك عليكم
by (1.0k points)
زين زين الحمد الله على البركة... رايحة اشوفه
by (1.9k points)
ومبروك عليك أيضاً.
ذهبت اليه هههههه.
by (176 points)
السلام عليكم
اولاا كل عام وانت م بخير النهارده واحد من ذي الحجه وبدايه صيام التاسوعه
ثانيااا نور سلميلي علي اختك. كتيير جداا جداا واناا كماان مشتاقه اتعرف عليها اكتر واكتر ربناا فقهاا ياارب باذن الله توصل للي بتتمناه وربناا كريم جداا والله
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
كلامك جميل جداا يا زينب بس موضوع تحل كتير ويجيي 90 % الامتحان فللاسف الوزير اتحداناا اننا مش هنلاقي ولاا سؤال فالامتحان مر علينا قبل كده فاي ماده
بصي كده لده https://i.top4top.io/p_20187rbfe0.png
بس خير ان شاء الله وباذن الله كل حد يحقق الي بيتمناه ياارب العالمين ❤
by (176 points)
ههههه ماشي يا نجلااء اناا موافقه ههههه  
تسلمي ياارب استاذه رومانتيك جزاكي الله كل خير  
مبترك عليناا جميعا ❤
بس برضواا اسمي مش جنبه بوكيه ورد  (T_T)
by (1.0k points)
لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم.... الله يصبركم ويعينك ويوفقك تو اعرف هالشي
راح ادعيلكم إن شاء الله دااايما
by (1.2k points)
يسعد مساكم يا قمرات
مبروك للجميع عودة الموقع طليق
فرحت بها ولكن بنفس وقت حزنت على زي امريكان ولأن رح تتركها ضيوفها الي اجو بهل يومين ونوروها الأن ستعود إلى وحدتها
by (1.0k points)
ليش وحدتها هو احنا رحنا فين موجودددددددددين ودااائما موجودين... والزوار لازم يثبتون ولائهم الحين بالبقاء ههههههههههه
by (1.9k points)
نجلاء احضري محامي لديك جلسه وعقاب عسير.
وحده من يا نجلاء المنتدى جميل وتوجد به فعاليات رائعه. عليهم الان ان يثبتوا ولاءهم ربما يغلق المنتدى مرة أخرى ويعودون إلينا هههههه.
by (34 points)
مبارك لنا عوده طليق مره تانيه وصح اللى قالته عبير صح جدا جدا
اللى هيصوم النهارده يدعيلها. واللى مش هيصوم يدعى بردو ربنا معاهم ومعاكم
by (176 points)
لالا ما تقاقي موجودين هنا ههههه
ربنا يوفق الجميع ياارب
اكيد ما نقدر ننساهم
والله الي حصل ده خوفني م السنه الجايه عشان ااسنه الجايه هكون مكان اختك الي هو شبه كده خروف بيندبح والتاني بيتفرج عليه مستني دوره واحنا الي بنتفرج ومستنين دورنا
by (67 points)
صباح الخير استاذه رومانتك
مش راح تدخلي طليق...
قد كت انتظرك من اليوم..
by (752 points)
صباح النور حبيبتي
منحرمش منك يارب . معلش حقك عليا
بعتذر حبيبتي . يعني شوية تعب وارهاق
ما قدرت ادخل الموقع هناك . دخلت بس ساعة وخرجت .. ختي البث والله ما شفته .
اطمني حبوبة في الصباح ان شاء الله هتلاقيني هناك وهصبح عليكِ .. الف شكر لسؤالك . شكرا جزيلا ❤❤❤❤❤❤❤❤
by (67 points)
سلامات استاذه...
ما تشوفي شر..
مش في الصباح للاسف... نلتقي بعد كام يوم إن شاءالله
by (752 points)
كدة برده .. يعني لو هتاخدي استراخة لنفسك
ماشي بس لا تطولي يعني حلو اوي يوم واحد
معقولة يعني ادخل هناك ما اشوفك
by (67 points)
يوم واحد لا ما ينفع ..
وانا برضو مش متخيله يمر يوم ومش راح أصبح عليك..
انا قلت لك كم يوم لكن ع طليق مش هون..قبل كم ساعه..
by (752 points)
الاهم حبيبتي انك تكوني بخير .
وبرده لا تطولي لو تحبي تستجمي مثل ما كتبتي كام يوم ماشي .. بس لو طولتي اه مش هقولك علي اللي هعمله .
ممكن نصبح هنا وتخرجي ع طول هههه.
كل سنة وانتِ طيبة حبيبتي ويعود عليكِ بالخير والسعادة
by (67 points)
هههه لا مش راح أطول إن شاءالله
اذا بدك ههه...بس عبير راح تقتلني ههههه
وانتي بخير وصحه وعافيه يارب⁦♥️⁩✨⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩
by (752 points)
هههه يسعد قلبك يارب .
لا عبير بتتسحر مش فاضية هههه
لما تفضي هتتسلي علينا كلنا تاخدنا بالدور
by (67 points)
عبير من الان بقولك اللهم اني صائم ...راح اكون اتسحر وقتها
حبيبتي عبور عشان ادعيلك هههههههه..
by (752 points)
ههههه سيبك انتِ ولا هيفرق معاها كل ده
واضح انك خفتي لوزا ههههه
تقبل الله منك حبيبتي . وصيام مقبول
by (67 points)
هههههههه
منا ومنكم صالح الاعمال يارب ⁦♥️⁩
by (176 points)
يا تري مين الي هتتعمل بوفتيك ومين صوابع محمره هاه ◐.̃◐
اغييب شويه الاقي ده ده انتم ليلتكم بيضه استاذه رومانتيك لسه متخانقه معاكي عل الموقع التاني من شويه تحبي هنا كمان ولا اي هههههههه
علي فين العزم بقي يا استاذه لوزه حد زعلك طيب با بنتي حد داسلك ع طرف هاه
يعني ازاي يجي العيد ولوزه مش معانا هنقشر اي اقصد مينفعش العيد ملوش طعم من غيرك يا حلو انت ... هجاملك طالاما هتدعيلي :) هههههه
لاا يا لوز ما تزعلينا منك حتي لو عشر دقايق فاليوم ❤
by (752 points)
ههههههه اه قولتلك دي هتتسلي علينا
بتتخنقي معايا انا ليه بس حبيبتي . هههههه
اهو حتي البث ما شوفته حلو كدة .
by (176 points)
قعدتي تقوليلي نسيب الي فادينا وننظم الوقت وفلاخر انتي الي مجتيش يعني ينفع كده برضوا
باذن الله ملحوقه فلايف تاتي والله اناا كنت بعمل كذه حاجه جنب مني مكنتش عارفه اسمعه كويس كانت كل وظيفاي اني اكتب يا مستر احفظ الايف ومتحفظش ^_^
باذن الله تتعوض ليكي .. ادخلي عل منشور ميرفت هتلافيها كاتبه كل حاجه
هههههه اه بتخانق معاكي علي منشور منال الاخير هههههههه بتاع العيد
by (752 points)
والله غصب عني ما قدرت اشوفه من كتر الارهاق وشوية تعب ما قدرت ابدا .
ان شاء الله في اللايف القادم .
ههههه ماشي هدخل البوست بتاعها واشوف سكاكينك موجهاها ناحيتي ليه ههههههه
by (176 points)
ربناا يوفقك يارب ويبعد عنك اي مكروه صراحه ماليش وس اقولك ظبطي نومك وحضرتك طول الليل سعرانه من اجلناا ... بس الافضل الموقع ده يكون في حد بيساعد مع حضرتك عشان تعرفي تنامي كويس وباذن الله فالايف الفادم نشوفه انا وانني سواه
هههههه عسان قررت اضحي السنادي ههههههه
by (752 points)
ههههه هتضحي بمين
لا الواضح انك هتتسلي عليا وتضحي
صح عبير انتِ ليه مش موجودة في الشات كل الحبايب هناك متجمعين عندي ههههه
في بوست اسمه رسالة للمشرفة رومانتيك
هههههه هتلاقي فرح
by (176 points)
يا استاذه رومانتيك ما هنبقي ندعيلك لما نضحي هههههه
اناا لسه عارفه بيه حالاا
حاضر هدخل اشوفه  ❤❤
by (67 points)
...................ممكن تدخلي الموقع الثاني
by (752 points)
معلش في شغل هنا
ممكن بعد شوية . كل سنة وانتِ طيبة حبيبتي
by (67 points)
وانتي بخير وصحه وعافيه يارب⁦♥️⁩
مو مشكله..
اذا ما نمت انتظرك هناك
by (752 points)
ههههههه جايبة قهوتي وجاية
علي هناك هتلاقيني ههههه
by (67 points)
ههههه يلا انتظرك
by (176 points)
السلام عليكم يا استاذه رومانتيك
كنت عايزه اخد رايك فحاجه
by (752 points)
وعليكم السلام حبيبتي
عيوني الك . تفضلي
by (752 points)
خير حبيبتي قلقتيني ان شاء الله يكون خير
by (176 points)
الظاهر وانا بكتب الرساله الي فوق كنت بنام هههههه
اولاا كل عاام وانتم بخير وصحه وسلامه ❤
لااا لاا اطمني
بصي عيد ميلاد مستر ابراهيم قرب مش هقول التاريخ حالياا بس حابه انهاا تكون مفاجاه للجميع
كنت عايزه اعمل فيديوا والفيديوا ده في صور لاسكرينات تهاني الاعضاء الي هتشارك .... كنت بقولك اي رايك فكده
وطبعااا الجيران الي حولينا دول ان وافقوا طبعااا يكونوا معانااا
by (752 points)
مممتاااااز وجميل جدا جدا روعة بجد
ههههههه حلو ان معاك جيران
بجد انا عجبتني جدا جدا انا موافقة اتوكلي علي الله ..
حبيتي كل ما اتمناه اني اكون عند حسن ظنكم جميعا . شكرا لثقتك حبيبتي
by (176 points)
حبيبتي ربي بحفظك ياارب ويعيده جداا انهاا عجبتك الفكره  ❤❤
هههههه كل عام وانتم لخير يا جران هههه  ❤
حضرتك بقي يا استاذه رومانتيك معانا صح ؟
by (752 points)
امم ماشي هقولك ان شاء الله
تصبخي علي خير حبيبتي
هبلغك هنا . موقعنا السري
by (176 points)
ههههه حاضر باذن الله
هههه خلاص تماام
وحضرتك من اهله  ❤
by (176 points)
السلام عليكم
استاذه رومانتيك انا بدات احضر للفكره وحددت مكان التجمع فسؤال قديم كده
هنا https://cutt.us/RdQfL
قوليلي رايك
ويا جماعه يالي معانا هنا شوفوه وقولولي رايكم هتشركوا ولا لاا
by (752 points)
مساء النور حبيبتي .. شغل يجنن بجد روعة
رأيي انت تعملي حاجة وأنا ما تعجبني برده ,, كل حاجة منك جميلة وزي العسل مثلك ...
موافقة وخليني اخر واحدة بالفديو عشان ما حد يتخانق ويزعل هههههه
بس هبعتلك اللي هكتبه هنا ان شاء الله ..
by (176 points)
تسلمي والله يا استاذه رومانتيك علي الكلام الاجميل ده ربنا يسغدك يارب.  ❤
ههههه يا باشا اكتبي فاي حته حتي لو علي جلد ارنب انا موافقه هههههه
اناا هرتب عشوائي ومش هختار عشان محدش يتخانق بس اخر حد هيكون اناا
by (1.0k points)
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته... واااايد حلوة الفكرة يا عبير تمام انا معاكم... شنو لازم اسوي الحين بالضبط عشان اعرف
by (1.9k points)
فكرة جميلة  وأنا معكم، ولكن لم أفهم ماذا علي أن أفعل؟
وشكراً.
by (176 points)
مساء الخير يا جميلاات.  ❤
يسعدني انضمامكم بالتاكيد
مافي شيء ادخلوا علي اللينك ده وهتكتبوا الرساله الي عيزنهاا تظهر في الفيديوا
او ممكن تكتبوها هنا عادي
by (1.0k points)
Ok my sweetheart
by (1.9k points)
تحيه طيبه وبعد.....
إلى استاذ ابراهيم عادل كل عام وانت بخير وصحة وسلامة يارب العالمين، وان شاء الله تعالى ربي يحفظك ويحفظ لك أسرتك، وان شاء الله تعالى ربي يزيدك من فضله ويفتح لك أبواب رزقه وكل عام وانت اقرب إلى الله عزوجل أن شاء الله تعالى.
شكراً لك استاذ وجزاك الله خير الجزاء ولا حاسبكم يوم اللقاء.
الطالبة :  (نورة ماضي).
by (1.0k points)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...
كل عام وانت بألف خير أستاذ... وكل عام وأنت من الله أقرب ربي يبارك لك إن شاء الله بعمرك ويسهل عليك شغلك ويرزقك من حيث تحتسب ومن حيث لا تحتسب
و إن شاء الله نصل لمستوى تكون فخور فينا كلنا✨✨
دمت بخير..... زينب ماضي
by (1.0k points)
عبير يا جميلة كتبت هني جذي تمام
by (176 points)
جميل جداا يا جميلاات جزاكم الله كل خير ❤
شكراا لمشاركتكم  ❤
by (34 points)
رائع يا اصدقاء ✨❤️✨❤️
by (1.0k points)
ويجزيج ربي
الله يعطيج العافية عبير ❤️❤️
by (176 points)
واياكم يارب يا حبيبتي ❤
by (1.5k points)
+3 votes

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته أختي عبير طبيبة ال♡♡♡

نعم الموقع زعلان منك جامد وهو اللي قال لأخوه يحظرك وكمان كان ناوي يعملك حظر هنا بس أنا قلتله بلااااااااش دي مهما إن كان طبيبتنا بردو نعطيها مهلة أسبوع لو ما تواجدت هنا بشكل يومي في الأسبوع ده نحظرها من الموقعين للأبد ههههه

بههههزر بس بزمتك دا ينفع يا طبيبنا 

الحلو ♡ طول المدة دي ما تدخل على ذا أمريكان دا ذا أمريكان العشق  الأول *^* ولا نسيت !!!!

by (176 points)
هههههههه لي بس كده يا اسراء ده اناا غلبانه ههههههه
لاا ميردنيش هدخل ان شاء الله
ده اناا اشوف مكانهم فين واسفرلهم لو عملولي بلوك. وهاخد جميل معايا هههههه
by (34 points)
طبعا العشق الاول zamericanليه معزه خاصه  
تعالى يا اسراء للمه الحلوه
 دى ناقصنا كبايه شااااى عشان نروق
by (1.5k points)
هههه الحل إنك تضلي
تسلمي عبيرو  بس سؤال بطرية إيمي سمير غانم في نيلي وشريهان ألا مين جميل ده يا عم الحاج ؟؟ ههه
by (1.5k points)
مرحبا نور حبيبتي ♡♡
أنا موافقة بس ما راح ساوي شاي هالمرة  ههههه
أنا اليوم عملت عصير وشاي وينسون هههه
بيكفي *^* ههه
by (176 points)
اكيد طبعاا يا نوره:)
هههههههه فاكره. الجزئيه دي
اقصد جمل  بس الياء جات ذياده
يعني اعمل حسابي عشان. لو هنمشي فصحراء ههههههه
by (752 points)
اسراء فينك اليوم ؟ ان شاء الله تكوني بخير حبوبة
by (752 points)
الموقع اشتغل اسرااااااء
by (1.5k points)
تمام طبيبتنا المستقبلية ♡♡ جمل جمل ههه
-------------
أختي رومانتك سلمتي حبيبتي انا بخير الحمد لله
شكرا على سؤال ♡♡
أول ما فتحت اليوم دخلت على طليق ههه
دمتي بخير حبيبتي ♡♡
by (1.0k points)
+5 votes

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ....

ههههههههه 

عبير يا جميلة اضغط هنا

لا تزعلين عبير ترا نتغشمر معاج يا جميلتي ...اهلا فيكم جميعا منورين

by (1.9k points)
طبعاً نحن نمزح فقط ، ولا نمزح الا مع أحبتنا .
by (176 points)
هضغط اكيد ❤
حبيبي تسلمي منور بيكم والله. ❤
هدخل اشوف نوره ❤
by (116 points)
+5 votes

عشان نعرف بس ان مفيش حد يلمنا غيرو 

مش نفتكرو الا لما ناخد بلوك من اخوه  الصغنن 

ربنا يقويكم وتكونو فالقمم جميعا 

by (176 points)
خلااص خلااص حرمت هههههه
هاجي علي طول هههههه
امين للجميع ❤
by (355 points)
+3 votes

والله ياباشا منورينا في الموقع :)❤️❤️

by (176 points)
حبيبي ❤ عاامله. اي
والله ده منور بيكم. ❤
by (1.0k points)
+3 votes

اهلا عبير اخبارك ايه ❤️❤️

اخيرا افتكرتي تطلي علينا مرة هنا ؟ ان شاء الله نفضل مع بعض دايما .

هو فعلا الموقع في شويه تعديلات وان شاء الله كل حاجه هتكون تمام بس اهم حاجه نفضل متجمعين سواء هنا او هناك تمام هههه ❤️

بالتوفيق الدائم عبير ❤️❤️ وسلميلي علي منال لو شوفتيها لانها مشيت قبل ما اودعها .

by (176 points)
رورو عامله اي ❤
اي خدمه. هههههه
امين. ياارب
ان شاء الله. حبيبتيي ❤

للجميع. يارب العالمي
حاضر لما اكلمها
by (377 points)
+3 votes

وعليكم السلام ورحمة الله تعالى و بركاته 

في أفضل حال , وفي قمة  سعادتي 

الآن لم أعد أغرق وحدي في القارب ههه 

ظننت المشكلة عندي في الموقع 

أظنه قام بحظرنا جميعا يا عبيرو هههه 

بالتوفيق للجميع smiley

by (176 points)
يارب دايماا خدوجه ❤
ههههههه عرقانين معاكي متخافيش ههههه
لي بس كده اهئ اهئ اهئ
by (377 points)
مساء النور ^_^
كيف حالك يا عبيرو ؟
ههههه
نحضِّرله بعض الحلويات لعله يسامحنا ههه
121 Online Users
3 Guest 118 Member
Today Visits : 84140
Yesterday Visits : 77194
Total Visits : 56508273

3.3k questions

10.4k answers

14.1k comments

2.4m users

مرحبًا بك إلى Zamericanenglish Q&A، حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين.
add
...