الملاحظات

عندي سؤالين مهمين واعتقد دول اللي جميع الموجودين هنا او المتابعين لحضرتك عاوزين يعرفوه

السؤال الأول : دلوقتي حضرتك من الأقلية المميزة في الشرح وطرق تبسيط المعلومة حقيقي انا مش عارف اشكرك ازاي ، لكن المشكلة هنا ان تطبيق zamerican English غير مكتمل المستويات ودي مشكلة كبيرة للي بادئ مع حضرتك في الأول ويتفاجئ أن المستويات غير مكتملة ، ايه الحل بالنسبة للنقطة دي ومتي سيكتمل المستويات في اقرب وقت لإن صعب الواحد يبدأ معاك ويكمل مع مستر تاني .

السؤال الثاني : كنا عاوزين نعرف المستويات في تطبيق zamerican English

ومقابلها بال A1 , A2 وهكذا ..

يعني المستوي الواحد بيقابل ايه من دول يا ريت حضرتك تعرفنا التقسيمة .
closed

2 Answers

by (180 points)
selected by
0 votes

Best answer

بالنسبة للنقطة الأولي:

الأستاذ إبراهيم يعمل علي قدم وساق وهدفه ألا ينهي الكورس إلا وهو في جودة عالية كما تعودنا منه بإذن الله، وبالتالي لا داعي أبدا للاستعجال؛ لإن المحتوي المصحوب بالعجلة وعدم الإعداد بشكل كاف لن يرضي حضرتك وستنفر منه. بالإضافة إلي أنك إذا كنت مسايرا حقا للأستاذ إبراهيم خطوة بخطوة فأنت محظوظ علي عكس ما تقول أي لا يشكل مشكلة تماما؛ والسبب في ذلك أن هناك بعض المشاركات التي تتم كفيديوهات التمثيل مثلا المتعلقة بكورس الكوميديا والأفلام أو المشاركة في مناقشات وواجبات وغيرها، والتي من الصعب أن يتم توفيرها لمن يتابع بعد اكتمال الكورس تماما.

بالنسبة للنقطة الثانية:

فقد نوه الأستاذ من قبل أن وصولك للمستوي الثالث يعني أنك في المستوي (Intermediate) و (Upper Intermediate) والذي يناظر b1,b2.

بالتوفيق لحضرتك بإذن الله

by (5 points)
شكرآ جزيلآ لك .
by (180 points)
العفو لا شكر علي واجب :)
بالمناسبة سوف يتم زيادة وتيرة الحلقات قريبا جدا بإذن الله كما وضح الأستاذ في البث المباشر بالأمس.
وكان سبب توقفه لفترة هو انشغاله بمشروع طليق.
by (67 points)
+1 vote
المستوى الثالث يقابله b2او b1لم أعد أتذكر
227 Online Users
11 Guest 216 Member
Today Visits : 47714
Yesterday Visits : 91456
Total Visits : 53999942

3.3k questions

10.4k answers

14.1k comments

2.3m users

مرحبًا بك إلى Zamericanenglish Q&A، حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين.
add
...