الملاحظات

انا مسحت تطبيق zamericanenglish ونزلته تاني عشان في حلقات عندي مكنتش بتفتح ولما اجيت اكتب الإيميل الي كنت داخله بيه التطبيق مش راضي يدخله "كنت داخله بالايميل بتاع الفيس" وانا واقفه في نص المستوي التاني تقريبا اعمل ايه وشكرا

Please log in or register to answer this question.

2 Answers

by (750 points)
+1 vote

اضغط هنا لمشاهدة الحلقات الغير متوفرة

by (3 points)
شكرا جدا بس هو مفيش حل اني ادخل علي التطبيق تاني وبنفس التقدم الي كنت فيه
by (750 points)
جربي لما تفتحي التطبيق الضغط على "Sign in with Facebook"  
و اختاري حسابك
ممكن يكون المشكلة في حساب الفيسبوك الخاص بكي
حاولي مثلا تغيري كلمة المرور للفيسبوك أولا للتأكد من عدم وجود مشاكل وبعدها حاولي تاني في التطبيق
لو مانفعتش اخواتنا يفيدوك أكتر مني
by (3 points)
انا حاولت بكل الطرق وعملت الي حضرتك قولته بس بيقولي خاصية التسجيل بالفيس بوك غير متوفره هستني حد يعرف يرد وشكرا لحضرتك جدا
by (750 points)
طب لو مؤقتا حاولي تدخلي بحساب جديد
وتحلي اختبار المستوى الأول و كملي من حيث ما وقفت في المستوى الثاني الى أن يلوح حل في الأفق
علشان بس متقفيش
by (1 point)
0 votes
انا عندي نفس المشكلة بقالي سنة وبجري ورا الموضوع ده كتبت كومنتات في كل حتة وعلى فيديوهات لايف وف كل الحسابات بتاعتهم على انستجرام وتويتر وفيسبوك وبعت اكثر من ايميل وللاسف مفيش رد ياريت لو نحاول نكرر الاسئلة بتاعتنا بخصوص الموضوع ده عشان يظهرلهم وحد يهتم لانه موضوع مستفز انا بقالي سنة مش عارف اكمل ولا ابدا من الاول واحبطت الصراحة
by (3 points)
هو غالبا المستر لغي الدخول بحساب الفيس عشان الناس الي بتعمل اكونت فيك ، ولو كان في حل كان اكيد حد رد وعلي ما حد يرد منقفش ساكتين انا دخلت بالجميل من اول وجديد وبدات من الاول فتحت المستوي التاني وبقيت ماشيه في المستوي الاول بادخل على الكلامات الاول اراجعها وبعدين احل الامتحان وكذالك الي كنت مخلصاه في المستوي التاني والي مهم اوي وعارفه اني بتلغبط فيه بسمع الحلقه الموضوع فيه بعض الاحباط بس اعتبر نفسك بتراجع الي خلصته كله ومتقفش سنه كامله تضيع المجهود الي وصلتله وبالتوفيق
116 Online Users
2 Guest 114 Member
Online Members
Today Visits : 2624
Yesterday Visits : 75271
Total Visits : 57702136

3.3k questions

10.4k answers

14.1k comments

2.4m users

مرحبًا بك إلى Zamericanenglish Q&A، حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين.
add
...