الملاحظات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا وصلن ل٧٠% كده في المستوى الثاني على تطبيق z american english  وحاليا نويت أعمى ساعه في اليوم اذاكر درس من المستوى الأول واسجله و درس جديد من مستوايا لو حد عنده اقتراح لتوفير وقت أكثر نظرا للثانوية العامه يا ريت تعيني بيه ربنا يعينك

والسلام عليكم أهل الخير وأهلي من كل مكان

تم إغلاقه بملاحظة: خاص بموقع zamericanenglish

Please log in or register to answer this question.

1 Answer

by (2 points)
0 votes
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ، بالنسبة للمذاكرة من zAmericanenglish  فهى مش هتعطلك ولا حاجة لانك ببساطة عندك انجليزى فى الثانوية العامة ، يعنى فى الوقت اللى هتذاكر فيه انجليزى ذاكره من zAmericanenglish ، وذاكر حسب المقرر اللى عندك ولو فى قاعدة مقررة عليك ومتشرحتش فى الكورس او فى اسئلة محتاج اجابتها اسال الاستاذ ابراهيم فى المنتدى او اول ما يطلع لايف واكتب طالب ثانوى وهو باذن الله هيجاوبك ، وبالنسبة لطريقة المذاكرة من الكورس انا شايف انك تظبط ده على اساس المقرر ، يعنى تركز على الدروس اللى مقررة عليك السنادى و اتشرحت فى الكورس وتذاكرها كويس جدا وتحل تمارين عليها لحد ما تتمكن منها جدا ، بعد ما تخلص مذاكرتك ومذاكرة المواد التانية ولقيت عندك وقت يسمح شوف الدروس التانية واهم حاجة متضغطش على نفسك ومتذاكرش اكتر من ست ساعات فى اليوم ومش متواصلين  .. انا اسف على الاطالة .. وربنا يكرمك

3.3k questions

10.4k answers

14.1k comments

2.4m users

مرحبًا بك إلى Zamericanenglish Q&A، حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين.
add
...