الملاحظات

موبايلي نوعه xiaomi mi note 10 lite كان ال app شغال تمام عليه بس من امبارح مش بيفتح الفيديوهات بتاعت الدروس خالص

Please log in or register to answer this question.

6 Answers

by (5 points)
+3 votes
نفس الكلام حصل انهاردة معايا و من المغرب و انا بحاول افتح فيه و مفيش فايدة ،ارجو الاجابة لو سمحتو
by (6 points)
+3 votes
انا حصلت معايا قبل كذا وبدأت اشوف الدروس عن طريق يوتيوب

اضغط على ايقونة الأنترنت بطئ
by (26 points)
+3 votes
عم تحصل معي ايضا
by (752 points)
+2 votes

شكرا لإبلاغك 

بالتوفيق للجميع ان شاء الله 

تحياتي 

by (1.2k points)
السلام عليكم اختي رومانتيك
فكرت المشكلة بس معاي بس انما حصلت مع الاغلبية
ونتمنى تنحل بأقرب وقت
بالتوفيق للجميع يا رب
by (3 points)
+1 vote
نعم حاصلة معاي
by (0 points)
0 votes
انا برضووو عندي نفس المشكله وعايز حل ليها الي يقدر يفيدني افادهو الله
76 Online Users
7 Guest 69 Member
Today Visits : 19675
Yesterday Visits : 70804
Total Visits : 58218196

3.3k questions

10.4k answers

14.1k comments

2.4m users

مرحبًا بك إلى Zamericanenglish Q&A، حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين.
add
...