الملاحظات

Please log in or register to answer this question.

2 Answers

by (19 points)
+1 vote

الاستماع والصوتيات  ياريت تكررها أكتر من مرة ...وتتدرب علي كتابة الرموز الصوتية لمعظم الكلمات اللي بتشوفها  ... وتتفرج علي فيلم بتحبه بس من غير ترجمه عربي أو انجليزي ومتقلقش حتي لو مفهمتش  

وباقي الكورسات تقريبا تعتمد علي المفردات وثقافة اللغة .....فلازم تحفظ الكلمات في سياقها في الجمل اللي كانت فيها وتكتب موضوع بيها 

وتنسي الجرامر اللي اخدته قبل كده وتبدأ من هنا بس لازم تبدأ بجرامر المستوي الأول 

ملحوظة : لا تنسي دراسة حلقة واحدة يوميا من كورسات الاستماع والصوتيات والجرامر فقط متزودش أكتر من كدا   

by (49 points)
طيب ممكن حل انا اشتركت في التطبيق مدة شهر والتطبيق به عطل ربما وخايف يخلص الاشتراك حتى قبل انا احمل دروس غير موجودة في اليوبيوب  يعني هل في شخص محمل دروس عنده بشاركنا  لاني مستحيل اعيد اشتراك لانه مكلف حقيقةوصعل
 بالنسية لي
وشكرا
بالتوفيق للجميع
by (355 points)
0 votes
by (49 points)
طيب اين اجد كورس الافعال مركبة  هل هو كورس english bith
by (355 points)
لا يوجد كورس الأفعال المركبة بل توجد حلقة بهذه الأفعال ونعم هي في سلسلة English bits الحلقة 21
وها هو رابطها   https://youtu.be/YQO2OTxlBXA
by (49 points)
طيب في أسماء كورسات غير موجودة في تطبيق وأظن أن مستوى الثاني خلص يعني ما فيش احتمال يضيفهم كافلام ...
by (49 points)
طيب ممكن حل انا اشتركت في التطبيق مدة شهر والتطبيق به عطل ربما وخايف يخلص الاشتراك حتى قبل انا احمل دروس غير موجودة في اليوبيوب  يعني هل في شخص محمل دروس عنده بشاركنا  لاني مستحيل اعيد اشتراك لانه مكلف حقيقةوصعب
 بالنسية لي
وشكرا
بالتوفيق للجميع
by (355 points)
على العكس هناك كورسات موجودة في التطبيق وليست موجودة في اليوتيوب!
اما بالنسبة للاشتراك في التطبيق والله انا لا اعرف شيء ولكن ان شاء الله الاستاذة رومانتك او احد هنا يساعدك ..
والكورس الثاني انتهى بالفعل..
by (527 points)
شكرا لابلاغنا سنعمل على حل
by (49 points)
هذا بيت القصيد التطبيق لا يشتعل ومش عارف اكمل المستوى  لان دروس حصربة على التطبيق فانا اشتركت من اجل تحميلهم
by (527 points)
حسنا شكرا لابلاغنا بهذا
77 Online Users
10 Guest 67 Member
Today Visits : 6817
Yesterday Visits : 81099
Total Visits : 57554150

3.3k questions

10.4k answers

14.1k comments

2.4m users

مرحبًا بك إلى Zamericanenglish Q&A، حيث يمكنك طرح الأسئلة وانتظار الإجابة عليها من المستخدمين الآخرين.
add
...